O vodě o vzduchu o černých perlách

Návrat

Zchátralá gesta

           znamení stesku

                     z přístavních hrází

                                     cesta křížová…

(V.P.)

4 comments on “O vodě o vzduchu o černých perlách

  1. Mirka napsal:

    Pak viděl Vojtěch v řeřavých uhlících krbu, to bylo už po půlnoci, milostný pár za ruce se držící a muže v bílé kápi. Ta kápě byla ale přátelská.

  2. Vojta napsal:

    Ne! Takhle to není přesně! Viděl jsem tam dvě holky (mladé ženy) půvabného (původního) asiatského vyražení a vedle nich pak seděl ten ‚v bílé kápi‘ (a to vše na nějaký asi dřevěný lodi). Aji i tak to byl úchvatný zážitek…

    • Mirka napsal:

      Jistě, takhles to viděl. Hned mi tam ten pár nějak neseděl. Ale že se milostně držely za ruce, tos říkal a to mě právě zmátlo.

  3. Vojta napsal:

    Ten bělopláštník, ten byl v krbu až tam vzadu u komína, ty dvě pak orientované směrem ke mě (z ‚embers‘ ven)… Ta nejbližší mi potom přišla taková o malinečko oduševnělejší (z těch dvouch holek krbovejch)…

Zanechat Odpověď

