Nevinnost

O světě zaslechnu tu a tam podivné mediální zvěsti, ale stejně jim moc nevěřím. U nás na periférii plyne čas mile a poklidně, pokud si tedy zrovna někdo nazastřílí a ještě jednou nezastřílí.

Lidé jsou tu lidmi a tak se Vaneska pokaždé diví, když nás každých dvacet kroků někdo zvesela zdraví:

„Ty máš tolik kamarádů, babi!“

„To nejsou všechno moji kamarádi, Vany, ale spoluobčané a zdravíme se jen tak po sousedsku.“

Jsem totiž díky více aspektům takovou snadno zapamatovatelnou figurkou a tak jsem se stala prakticky celebritou v Kobylisích a přilehlém okolí.

To, že se mi svět jeví v těch lepších barvám je díky tomu, že ho poznávám jen na vlastní kůži, že nesleduju ani televizi ani rozhlas a že ani nesurfuju po internetu. Jsem zkrátka takový mediální analfabet a vůbec mi to nevadí.

A stejně jsou na tom i téměř všichni (až na jednoho) moji potomci.

„Babí, víš co je kebab? Máme ho moc rádi, ale nechodíme na něj, “ mluví za všechny své tři sourozence ve věku od tří do osmi a půl roku Hanušek.

„Mají tam totiž televizi a tam jsou strašný věci! A my se jich bojíme. Tak chodíme rači na pizzu,“ přikyvují všichni tři.

Zanechat Odpověď

