Mám spoustu nápadů

…jenže k tomu, abych je srozumitelně napsala, potřebuju svoji ranní čerstvou hlavu. Já ale osamím až někdy ve večerním čase, kdy všechny tři svěřené mi dětičky upadnou do svých snů a já do otupělosti, která mi brání spát i bdít a tak ty chvíle prožívám někde mezi těmi dvěma póly, schopna tak akorát…koukat do ohně. Ten jediný mě nepřestává nudit a navíc mě hřeje.

Teď jsem si ale zasedla před monitor, abych shlídla nějaký díl nějakého seriálu, co ho točil Aleš, který se už nejmenuje Blabolil, ale Hart, stejně jako celá jeho rodinka. Aleš se sice při točení sám bavil, hrají tam herci Dejvického divadla, ale jinak není štont mi o něm nic říct, protože sám se nedívá nikdy.

Zato se dívá moje maminka, má totiž televizi. Ale kromě dokumentů a toho na čem pracuje její vnouček, sleduje maminka jen zprávy a tak vůbec netuší, kam ten dnešní svět vlastně dospěl (ne k „selfie“, jak mylně napsal M.L.Vidoulský, to  je totiž stáro jak sám první fotoaparát)  a tak mi říkala, že je to děsná sprosťárna, že tam ta ženská tomu chlapovi….a náš Alešek tohle točí!

No a právě to je ten důvod, proč si to jdu teď vyhledat v té božské síti.

3 comments on “Mám spoustu nápadů

  1. vidoulsky napsal:

    Jak jako mylně? Já to stáří selfies samozřejmě znám, vyhýbal jsem se jen úzkostlivě jakékoliv zmínce o čase, zejména v souvislosti s tak úžasnou fotografií.
    Konec konců i ta moje obdivná poznámka „Ty vole“ není samoúčelná.

  2. ratka napsal:

    Děkuji za poučení o kterém jsem dodnes neměla tušení. a hned jsem si vyhledala v božské síti vysvětlení. http://aktualne.centrum.cz/blogy-a-nazory/komentare/clanek.phtml?id=797956

Zanechat Odpověď

