Pád pacifistky aneb Jak mě vidí mládež

Slunečnou cestou ze zastávky autobusu do obchodního centra Letná. Kráčím jarně bujaře, v patách skupinku náctiletých.

„Ty vole vidíš to taky? Černý brejle, dlouhý šedivý vlasy a army fashion!“

Že mám užasnou maskovací vojenskou polní brašnu, to vím. Ale o hacafráčku jsem si myslela, že je po nějakém letním myslivečkovi.

Doma jsem si hned na tu „army fashion“ klikla a pravda je, že nebýt toho obrázku na zádech už nakupuju. Ale možná že ten obrázek…

9 comments on “Pád pacifistky aneb Jak mě vidí mládež

  1. avespasseri napsal:

    Obrázek je fajn… život a smrt :-) S manželem jsem si vybrala před nějakou dobou krásné tričko s velkým orlem, či čím. Ovšem to jsem nevěděla, že na zádech má nápis: zaseknu pařát do Blízkého východu. Já, arabistka??? Tak ho nosím jen doma :-)))

  2. Sedmi napsal:

    Aves, to je vyborny :D a odparat to nejde?

    Kabatek hezky, jdi do nej, budes „huste in“ :D

  3. Mirka napsal:

    Zajímalo by mě, proč M.L.Vidoulský „lajkoval“ zrovna tenhle spot a ne tři roztomilé článečky před ním. Docela jsem se už bála…takový divný pocit…

Zanechat Odpověď

