Videopozdrav z mojí klícky

Tedy z mého hradu.

Psát mi nedají…

 

9 comments on “Videopozdrav z mojí klícky

  1. Desperáno napsal:

    Moc krásné :) I ta písnička, i když není o Kobylisích, ale o Kačerově :)

  2. vidoulsky napsal:

    Lambada z Kobylis.

    • Mirka napsal:

      Jednou jsme ji spolu tančili taky. Na jakémsi plese. Tedy tehdy to byla „Lambada z Jinonic“. Ty si to těžko budeš pamatovat, bylo to už po půlnoci. Já ano. Měla jsem na sobě citronově žlutou kombinézu, lehounkou jak vánek a taky citronovou šálku. Normalizační Vávra nám k tomu popoval Citrónovou holku.

  3. Mirka napsal:

    Probudila jsem se hrůzou.

    Mám si vybrat, jestli na fotbalový turnaj s Jardelem pojedu v sobotu do Kotěhůlek a nebo v neděli do Kozí Lhoty. Vůbec nevím, co to vobnáší.

    Navíc chrániče, co je daroval (jeho vlastní památeční) za dvě stovky trenér Jardelkovi, plandaj kolem Jardelkových nožiček, kterými doslova plete než doběhne k míči a zakopne o něj.

    Asi se dám na kořalku.

    • vidoulsky napsal:

      Hele klid, na každém hřišti mají bufáč.

      • Mirka napsal:

        A v něm buřty a kofolu. Pamatuju si to dobře z dob, kdy mě děda bral na Spartu, když hrála se Slávií. Už cestou vlály nám modrožlutočervené vlajky z okýnek oktávky. A taky dědova přehazovačka.

  4. Dita napsal:

    Parádní smysl pro rytmus,podpora jejich hemisfér,jsi bdělá babička, chválím a k tomu ta impresionistická lednice, přemýšlím, jaký obsah ukrývá……
    Dita

    • Desperádo napsal:

      Hezký svátek, Dito :)

    • Mirka napsal:

      Tak jsem tu lednici otevřela a…tristní pohled v tuhle chvíli.

      Jinak barvy byly zakoupeny jakožto živé a nesmazatelné. Ani jedno nebylo pravdivé.

      A tak jsem značně narušila kompozici skupinového díla, když jsem dvířka chtěla otřít vlhkým hadříkem.

Zanechat Odpověď

