Noci mojí svatyně aneb Skoro už spím

Udýchaná na počátku nahrávání jsem jen proto, že jsem do schodů vynesla malého chlapečka.

Spánkem ztěžknul, Marko.

9 comments on “Noci mojí svatyně aneb Skoro už spím

  1. kaschika napsal:

    Roztomilé :-)

  2. Desperáno napsal:

    Máš příjemný hlas. Markovi trochu malinko závidím :)

    • Mirka napsal:

      Zněžněl sis jméno, Despráno.

      Ovšem my dva bychom si museli role proměnit. Do schodů v náručí bys nesl Ty mě.

      • Desperádo napsal:

        To zní něžně a romanticky. Nesl bych Tě do schodů a nechal bych se omámit vůní Tvých vlasů.

        • Mirka napsal:

          Až si závidím…

          • Desperádo napsal:

            Protože má fantazie je dána větším než malým množstvím v dětství, mládí i dnes přečtených knih, dokáži si takovou scénu živě představit. Jen netuším reakci Tvého oficiálního pana partnera, zda by mou snahu ocenil. :)

            • Mirka napsal:

              Můj PanTerr (dvě er, aby anagram byl bezchybný) by to nejspíš neocenil. A to navzdory tomu, že sám mě v náručí nenosí. A do schodů…to už vůbec ne.

              • Desperádo napsal:

                A přitom ta něha, která by sálala z nás obou – mne kráčejícího srdnatě do schodů s Tebou v náručí, Tvé paže něžně ovinuté okolo mého krku a Tvá hlava na mém rameni….

  3. Mirka napsal:

    P.S. Osaměla jsem na svém blogu v tuhle chvíli. Zřejmě se všichni dívají na ČT 1, kde právě vysílají jeden za druhým pořady, co točil tatínek mých čtyř nočních společníků, říkám si.

Zanechat Odpověď

