Odpradávna masy toužící po vzrušení milovali lynčování krásných žen

Nic nového tedy pod sluncem, napadlo mě.

Co svět světem stojí, vymýšleli obvinění, kamenovali, upalovali a stáli a bez dechu omamně přihlíželi. Mučené kráse.

Jen se proměnila doba, už  se nemusí tahat s kamením, sbírat chrastí a rozdělávat vatry. Lid se nemusí nikam trmácet a stát ve vzrušeném davu.

Nedávno bylo ještě třeba povolávat pokřivené soudce a krve chtivému lidu pouštět přímý přenos rovnou to továrních hal.

Dnes stačí jen klávesnice. Stačí sednou si pohodlně před monitor…

 

Pokrok je pokrok.

10 comments on “Odpradávna masy toužící po vzrušení milovali lynčování krásných žen

  1. avespasseri napsal:

    Hmm… napadá mě… příhodné datum si IB zvolila :-(

  2. Mirka napsal:

    P.S.

    Vůbec jsem neměla v úmyslu se k události, davově komentované, stejně jako ke každé podobné události davově komentované, vyjadřovat.
    Když čtu ta papouškovsky opakovaná novinářská klišé pomýlená, tak vážně prohlašovaná…

    To ta dnešní noc mě nečekaně inspirovala.

  3. Vojta napsal:

    … tak ještě že máme toho Máchu….

    ‚Lid‘ si aji sedmi-mučené věci a ‚události‘ k obrazu svému mile-rád přizpůsobí:

    Čarodějnice dnes přežijeme (?), zítra pak si s Karlem Hynkem o tý Lásce nešťastný vesele zapějeme…

    … a pakže nemiluj kalendář….

  4. ratka napsal:

    sice nevím o čem je řeč ale napadlo mě mockrát, že pokud existuje spravedlnost tak je to čas. i ta nejkrásnější z krásných krasavic podléhá času a není třeba ji upalovat. stačí jen počkat

    TEda to asi není ode mne moc hezké. ale ty krasavice me zas tak moc nerajcujou abych je šla závistí upalovat či se kochat jejich utrpením. stejně vím jako dopadnou. sestárnou

    • ratka napsal:

      lidé podléhají masovosti. teda když mluvím o lidech … nemyslím sebe :-) mě nezajímají ani čarodejnice ani IB. kdyby mi to neřekli v práci tak to ani nevím.

      • Mirka napsal:

        A nepokoušej se vyzvědět víc, Ratko. Já to z jisté sentimentality a ještě z jiného důvodu (jako jediná z rodiny, ostatní vůbec netuší, že se něco takového děje a ti mladší ji ani neznají a už nepoznají), tedy já to, šílenkyně, udělala a fakt humus, tedy humus ne, humus je úžasná záležitost. Taková pošpiněnost, které se hned tak nezbavíš.

    • Mirka napsal:

      Jinak co krásy se týká, mýlíš se, Ratko. Záleží jen, jak člověk krásu vnímá. Potkávám krásné starce a krásné staré ženy.

Zanechat Odpověď

