Legendární místo znovu ožívá aneb Odvážným prý štěstí přeje

Letní terasa Říp

Nejkrásnější venkovní posezení v Roudnici nad Labem – na výjimečném místě s krásným výhledem do krajiny a na řeku Labe, ve stínu vzrostlých líp.

Přijďte si dát vychlazené pivo a grilované dobroty nebo výbornou kávu, zmrzlinu a domácí dezerty.

Můžete oprášit starý parket při koncertech pod širým nebem.

Přijďte s dětmi, které si budou hrát s atrakcemi v dětském koutku.

Vezměte přátele a kytaru.

Svobodně se bavte!

od

  6.6. 2014

 

Letní terasa Říp

(aneb Když moje děti realizují mé sny…)

8 comments on “Legendární místo znovu ožívá aneb Odvážným prý štěstí přeje

  1. ratka napsal:

    moc pěkné sny máš Mirko. až pojedu kolem Roudnice, určitě se stavím a pojím.

  2. Sedmi napsal:

    paráda, tak to se snad taky stavíme, pokud teda bude v červenci otevřeno?

    • Mirka napsal:

      Otevřeno bude stále, Sedmi, celé dny a „noci“ podle potřeby.

      Šestého června to tam pořádně roztančíme, jak za starých časů. Tedy přeci jen trošku jinak.

      Už se moc těším a vítán je, samozřejmě, každý.

  3. Mirka napsal:

    To výhledové foto je samozřejmě z terasy ještě zpustlé časem. Šestého se promění. Rozezpívá a roztančí se. Jsem ráda i za ni, za tu terasu.

    • anina napsal:

      Mirko, moc vám to štěstí, splněný sen, přeji. Nevím, jestli se kdy v Roudnici ocitnu, jeden neví,..ale kdyby..zašla bych na inspekci :)

      • Mirka napsal:

        Anino, správně mělo být napsáno „Když moje děti realizují mé DÁVNÉ sny“, tedy všechny ty moje sny z dob, kdy moje sny byly nesplnitelné.

        Afrika, kamera, statek, muzika, umělecká kavárna, terasa nad řekou…to všechno, čím dnes moje děti žijou a o čem já si mohla nechávat jen zdát.

        Ovšem dnešní moje sny změnily svou podobu. Je to vlastně jen takový jeden jediný sladký sen. Nechat se jen tak volně unášet tokem myšlenek, jen tak si spočívat. Ne tedy snad v nějakém hrobě, ale v tomhle zemském ráji, ze kterého si lidi občas dělávají peklo.

        Už nejsem divoce bujará, tančit v reji mě už nebaví, dávám přednost tiché společnosti při víně u ohňů, i když naši sousedé mají na to jistě jiný názor, neboť na naší zahradě to zase letně divoce žije od rána do noci.

        Letní terasa pod korunami lip nad řekou s výhledem na České středohoří je veliká krása, ale i spoustu práce, starostí, investic…a tyhle adrenaliny už nejsou pro mě.

        • Mirka napsal:

          Píšu „moje děti“, ne „moji synové“. To proto, že se pro mě všechny krásné, a nejen krásné, ženy mých synů staly už navždy i ony mými dětmi. Ať už se jejich životy uberou jakoukoli cestou. I jinou než tou „naší“.

Zanechat Odpověď

