Já mít sebe za babičku…

Všechny svoje dvě babičky jsem opravdu milovala moc. Tak moc, že jsem plakala nad jejich smrtí ještě dřív než umřely. A teď vlastně ani nevím proč ve mně bylo, a je, tolik lásky k nim. Nic zvláštního jsem s nimi vlastně neprožila. Stačila mi jejich péče.

 

Trávím dny se svými Sedmi. A to jsou tedy dny! To je prožívání…

20 comments on “Já mít sebe za babičku…

  1. Mirka napsal:

    Mimo téma:

    Když mi dlouho nikdo (Vidoulský) nenapíše žádný miloučký komentář, podívám se do spamů a tam vždycky něco milého najdu:

    I truly appreciate this post. I’ve been looking everywhere for this! Thank goodness I found it on Bing. You’ve made my day! Thank you again!

    nebo:

    You are a really persuasive writer. I can see this in your writeup. You’ve a way of writing compelling info that sparks significantly interest.

    atakdále…

  2. Mirka napsal:

    (Sklonila jsem hlavu a strašně to křuplo.)

  3. Sedmi napsal:

    koukam, ze taky pekne ponocujes :D

    • Mirka napsal:

      Noc byla tak krásná, nešlo jít spát. Pohupovala jsem se na zahradě a omámeně splývala s časem. Za zpěvu nočního ptáka. Koťata šílela radostí, zahrada byla jen jejich.

      Pak jsem si někdy hodně po půlnoci vyšla ke tříděnému odpadu. V dáli ještě pořád modře problikávala paneláková televizní okýnka…

  4. alena napsal:

    Tak já bych moje babicky za mne nikdy nevymenila ;-), byly obe dve úzasné a moc na ne vzpomínám…..a navíc,já zatím vnoucata nemám….jenom náhradní ;-)

    • Mirka napsal:

      Každopádně máš v sobě, Alenko, 31% svojí babičky ze strany tatínka. Je to vědecky dokázáno. Ostatně já sama těch svých 31% ve svých maličkých divoženkách vnímám naprosto zřetelně.

Zanechat Odpověď

