Moje srpnová parta

Parta pěti na chalupě 2O14

11 comments on “Moje srpnová parta

  1. Mirka napsal:

    Dívám se na tu fotografii, já, cílený analfabet co politického dění místního i světového se týče a…

    Stalo se to pár hodin po té. Nad našimi hlavami, tak nízko, proletěla, tím svým stíhacím letem, vojenská stíhačka. Tak hrozivě. Rozbrněla na chvíli naši krev, děti se ustrašeně přikrčily:

    „Co to bylo?“

    A já v tom dnešním prvním školním dnu zasekla jsem se po dnech ztrávených v čiročiré přírodě na FB. Většinou tu „hlavní stránku“ ani neotevírám (ať mi moji přátelé odpustí), ale tentokrát jsem si pročítala kdeco, i všemožné odkazy, a dočetla se věci, o kterých jsem měla slastné nicnetušení.

    Co pudí všechny ty psychopaty ve vedení států ke všem těm úchylárnám???

    Děsivá bezmoc mě přepadla.

    • vidoulsky napsal:

      Svět je plnej magorů. Včetně nás.

      • Mirka napsal:

        Díky Ivanovi Martinovi Jirousovi tenhle výraz pro blázny jaksi zlidštěl, zjemněl a tak – není magor jako magor.

        Svět je snad bláznivý a my v něm bláznivě začlenění blázni, ale s těmahle nebezpečně nelidskejma úchylnejma magorama, co si hrajou s lidičkami jak s figurkami počítačových her nás tedy rozhodně nespojuj.

        Tedy žádné včetně!

        Pravdou ovšem je, že nikdo neví, jak by měl takový normální, opravdový člověk vypadat.

    • anina napsal:

      Nemohu říct, že bych se nezajímala, o to co se děje, i když často nerozumím a myslím, že jen hrstka „vyvolených“ MOŽNÁ VÍ, jak co je. Ale teď mám opravdu strach. Je toho už moc.. těch šílenců poblíž :(.

      • Mirka napsal:

        Myslím Anino, že co je člověk člověkem, dějou se (děsivé) věci, kterým žádný člověk nikdy nerozuměl a žádný člověk nikdy rozumět nebude, protože na to člověčí rozum jednoduše nestačí a to navzdory tomu, že je to právě člověk, původce toho všeho dění.

        Lidé o těch všech událostech můžou donekonečna diskutovat, polemizovat, sepisovat knihy, tvořit dějiny…avšak všechny tyto diskuse, polemiky, knihy a dějiny jsou a zůstanou jen subjektivními domněnkami.

    • Mirka napsal:

      I poblíž téhle malebné chaloupky snů jsou válečné betonové bunkry. Jen nevím: „Jsou přenositelné nebo jsou nepřenositelné?“

Zanechat Odpověď

