Hrany na oděvu vzniklé sežehlením látky

Pod bezchybným bleděmodrým nebem mlžné ráno, tak nadějné. Vzduch omamně svěží, možná už poslední noční letní bouří pročištěný. Tři dny do podzimní rovnodennosti.

Prožila jsem si tu bouři naplno a nenechala si ji zkazit ani úlekem z náhlého uvědomění si, že na zahradě pořád ještě visí plný sušák odpoledne už suchého prádla, že jsem se večer vnořila do toho dokonale stupidního filmu natolik, až jsem zapomněla suché prádlo vyměnit za mokré, za to, co smutně zatuchává v pračce.

Byla to krásná bouře.

*

André se vrátil z promocí, té dojemně srandovní ceremonie.

„Kde máš puky?“ dívám se na jeho kalhoty.

Taky se zkoumavě podívá na černě sváteční půjčené kalhoty:

„Co je to puky?“

Znázorním mu to.

„Aha, tohle. Dalo mi to hroznou práci, než jsem to vyžehlil.“

2 comments on “Hrany na oděvu vzniklé sežehlením látky

  1. alena napsal:

    Moje babicka hrozne ráda zehlila a tak i na dzínsách,nebo jak jsme tehdy ríkali na riflích byly puky ;-)

Zanechat Odpověď

