Ta ženská by opravdu potřebovala RESTARTovat

Když jsem včera psala o té ženě z plakátu, netušila jsem, co mě dneska čeká. Včera jsem se na ni podívala jen zběžně, zato dneska jsem si ji prohlídla pořádně. Neuvěřitelně se totiž rozmnožila a tak jsem na ni narazila na každém čtyřicátém kroku, neboť lampy v ulici, kterou procházím, jsou tu zasazeny každých čtyřicet kroků a žena s tlustým zlatým řetězem (tipovala bych ho na suvenýr z Tunisu), s prázdnýma vodnatýma očima a pokřiveným nabarveným úsměvem, které jsem včera ubrala nejmíň deset let, visela na každém sloupu a to tak, že z obou stran.

Každých čtyřicet kroků mě tedy ujišťovala víc a víc, jak tu Prahu UKLIDÍ, jakoby chtěla zametat svůj vlastní dvoreček, jakoby nemluvila o ulicích, které patří všem a jakoby mluvila o smetí a ne o lidech.

Samozřejmě, mluvím o někom koho neznám a chovám se tedy podobně jako ona, ale ten, kdo se dokáže podepsat pod takovéhle heslo…

Jako lékaři, co předepisují tuny chemikálií na nemoci, místo aby hledali příčinu onemocnění a léčili.

Svět není jednoduché místo k žití pro každého, miliony lidí se tu cítí být ztraceni a neumí svoji situaci řešit (každý žije jak umí), ne každý si najde svoji cestu a ne každý se dokáže přizpůsobit směru, kterým se lidstvo vydalo, a který může být pro živého myslícího tvora ubíjející.

7 comments on “Ta ženská by opravdu potřebovala RESTARTovat

  1. vidoulsky napsal:

    Ovšem nejhorší na tom je, že ji někdo volí. Proto pravidelně k volbám chodím, byť často ze zaťatými zuby a volím menší zlo.

    • anina napsal:

      Jo, restart by byl třeba..Proto i já chodím pravidelně i když to mám jako Mirka. Už to mám za sebou..

  2. avespasseri napsal:

    To jsi napsala výstižně…

  3. Sedmi napsal:

    ja mam chut se na to vykaslat uplne…

    • Mirka napsal:

      Moje dilema posledních let.

      Nejdu-li k těm urnám, jako bych někomu ubližovala, jdu-li, jako bych ubližovala sama sobě.

      Jak to bylo lehké, za komunistů, zařvat při vstupu do volební místnosti:

      „Já ty komunisty prostě žeru!“ a spolykat volební lístky.

  4. Mirka napsal:

    Já snad vyhledám kontakt na tu kravku (můj něžný výraz pro určitý druh žen, většinou vyrůstají ve sterilním prostředí se sterilním myšlením) kontakt a poprosím ji, aby uklidila ty svoje portréty, co nám hyzdí ulici. Představa, že nám tu bude viset třeba až do Vánoc!

Zanechat Odpověď

