Zas už jsem vzala podzim na milost

Včera ráno obloha jak ze zajíkavého snu v barvách smyslnosti. Světla nebe zbarvila podzimní listí zahrady, trávu – taková zeleň! Stála jsem v tom teple vlahém zázračnu s nůžkama v ruce, jak jsem se chystala stříhat bylinky k snídání, bylinky taky zbarvené tou září do té čarovné zeleně.

Duše mi div z těla nevyskočila.

4 comments on “Zas už jsem vzala podzim na milost

  1. alena napsal:

    Co nám zbývá jiného nez vzít podzim na milost,v úterý 25°C a dnes 5°C…..;-)

  2. Vojta napsal:

    Z druhé perspektivy by to mohlo být třeba (?):

    Podzime, podzime,

    (nevlídný čase)

    chovej nás, prosíme,

    v milosti své….

  3. anina napsal:

    Mirko, nevím proč..nebo možná i vím. Hned po přečtení nadpisu mně vyskočilo, že mě, nás, vzal podzim na milost..

Zanechat Odpověď

