Podzimně poklidné teplo v duši

…se mi usadilo. Příliš poklidné, snad až nebezpečně.

Usadilo se útulně.

A navzdory.

Neklidná (dříve) ta duše se nepřestává divit. Co se to děje? Co jen se to děje, když se nic neděje…a nevadí to.

Poklidná blaženost, nezvykle poklidná, a já žasnu nad každým zbarveným listem v trávě. Dýchám domem a nechce se mi odcházet kamkoli. Zbožním dny i noci, sebe (no samozřejmě!), i když mám obavy ze svých příliš volných hávů.

Z patra zase hudba. Hudba! To jak se vrátili André muzikant a Kati z dlouhých cest, o kterých se nám, té naší uvězněné generaci, kde pravdivě krásná byla jen příroda a pohádky (takové už nikdo nenatočí), ani nezdálo.

Je půlka listopadu.

Mají krásná jména, ty naše měsíce.

3 comments on “Podzimně poklidné teplo v duši

  1. Vojta napsal:

    – tak snad to víš – bejvaj jsem tak ten jazzovej Vojta – cvrček muzikant je ale … tý bago, ten-je ten nejlepčí z nás – cvrčků těch muzikantů (nic proti André, nic proti sobě samé) V

    • Mirka napsal:

      Co to zase blá blá blábolíš :-) v těch závorkách?

      Cvrčků moc jsem vysadila v Kobylisích, jenže cvrkají nějak moc tiše. Příště vysadím kobylky (a sarančata).

  2. Vojta napsal:

    Ne, ne! Žádné ‚bláboly‘. Pokud bych ale nějak uspěl, tak bych se Skanskou určitě na pivo nechodil! To nemohu říct!!!…. S Romanem ale pořád nějaký všelijaký (asi už ho ‚nevysekám‘ z toho). Hlavně, že už mám tu ‚svobodu‘ (myslím tedy ty oslavy tej svobody) za sebou…. Tak Ahoj (všem,všem,všem).

Zanechat Odpověď

