Čím bude Cilka? Čím bude Čenda? Čím budeš ty?

Ve Francii prý už není školní docházka tak docela povinná. Dítě se nemá do ničeho tlačit – samo si najde cestu ke svému vzdělání.

Že by se i školy mohly vyrušit? Že by už malí človíčkové nemuseli trávit marněné hodiny, dny, za školními škamnami? Svět čeká skvělá budoucnost, myslím. A já se toho dočkám! Zdravá výživa a tak…

24 comments on “Čím bude Cilka? Čím bude Čenda? Čím budeš ty?

  1. oleg langer napsal:

    ty tˇunto zase jsi úplně mimoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

    • Mirka napsal:

      A hele? Veselá zprávička od Součků. První tohoto druhu. Tu tu musím pietně zachovat.

      Mimo ale nejsem. Je to novinka, která se k Tobě ještě nedostala.

      • vidoulsky napsal:

        Kdyby byli všichni jako ty, tak bych se toho nebál. Obávám se ale, že blíže pravdě je ten, o němž se nepíše. On Ti říká ťunťo? No to je zábavné!

        • Mirka napsal:

          „Tˇunto“, abychom byli přesní. Možná tak o mně smýšlí…zatím mně tak ale neoslovoval.

          Včera, v pozdějších už hodinách, „odešel“ k Součkům (za někým, kdo tam denně postává sošně opřen o pult s pípou), po té, co jsme spolu ve dvou zdolali lahev tequily, několik citronů a spoustu soli.

          Chvíli jsem uvažovala zda nepíše už odněkud ze záhrobí. Zaživa do mého blogu nikdy nenapsal.

  2. Vojta napsal:

    Tak blog se alespoň ‚pietně‘ oživí, sám taky Ti někdy přispívám příspěvkem zřácky ‚vykolejeným‘.

  3. Vojta napsal:

    P.S. Novotvar ‚zřácky‘ je určen pro našeho Milana, aby měl ‚impuls‘ – jinak existuje nářeční příslovce ‚řácky‘, něco na způsob “pořádně‘, ‚důkladně’…. tak to jen tak na okraj, že jsem hodnej kluk…

  4. Vojta napsal:

    Jinak je mi pochopitelně líto, že již dlouho tomu, co jsme si tady ‚u Tebe‘ s Mr. Vidoulským hráli na honěnou. Moc rád bych mu totiž dal nějakou ‚babu‘, ale jak říkají soudruzi Anglo-sasové, „it takes two to tango“.

  5. Vojta napsal:

    No jo no, díky!

    Akorát, že to ‚s‘ ve slově ‚přílovce‘ mi uteklo někam do Bardejova….

  6. Vojta napsal:

    Tak to mně (komu, čemu!) taky! Berme však ohledy na věrné čtenářky….

    Ty novotvary jsou zhusta ‚hezké‘, ‚dobrá a mladá‘, avšak, jakž již u vlastech správně praveno:

    ‚Dobrého pomálu.‘

  7. Vojta napsal:

    Oceňuju Tvoji lingvistickou snahu sice, jenže slovní ‚obrat‘ „tak to mi taky“, by evidentně nefungoval nijako ‚nej-náramněji’…. Ale přít se nechcu… Ať nás třeba rozsoudí – ve vrbě zatím ukrytý – Milan značkový náš ‚Vidoulsky‘ – nejlépe a nejraději…

  8. vidoulsky napsal:

    Beaujolais nouveau est arrive! A vy tady lingvisticky pindáte! Oba za pět a šup pro víno!

  9. Vojta napsal:

    Arrive, arrive! Prejže aj ti šikovní Žaponci to dneska lemtají místo tradičního jich saké! Nerozumím Ti, drahý můj Světe, více nic…!

    • Mirka napsal:

      Správně to Vojta popsal. Nápoj třetího tisíciletí. Pár století nepochopitelně neprávem opomíjený.

      Vyrábím ho, stejně jako vyrábím kefír z tibetské houby a kombuchu. Nevím co pít dřív!

      • Mirka napsal:

        Jsem vůbec taková samozásobitelská. Po celé kuchyni visí sušené bylinky, v sobotu mají uhodit mrazíky, tak ještě zítra sklidím lichořeřišnici.

Zanechat Odpověď

