Přiznání (ví o tom zatím jen Kati)

Sic útulný, leč skromný příbytek, může si pomyslet návštěvník našeho domu. Leč ten, kdo by snad zkoumal náš odpad…o skromnosti nemůže být řeči.

Ovšem to, co se mi onoho pondělního večera přihodilo…

Vyklízela jsem. Do jednoho extra silného černého pytle skládala jsem věci k uskladnění, do druhého extra silného černého pytle věci určené do odpadu. Chtěla jsem to zvládnout rychle, v úterý ráno popelnici vyvážejí a zrovna byla téměř prázdná – nebyli jsme nějakou dobu doma.

V jednu chvíli jsem v té vyklízecí vášni ty dva černé pytle nějak zaměnila a tak jsem ještě ten večer narvala do popelnice pytel nesprávný, ve kterém mimo jiné byly i dva fotoaparáty, jeden bezcenný, myslím, ale jeden drahocenný profesionální, dvě kamery, jedna šestnáctimilimetrová a jedna digitální a docela jistě ještě něco o čem už nevím, ale hlavně spousta harddisků, jak jsme postupně měnili (je nás hodně) počítače a na jednom tom harddisku překlad knížky, na kterém jsme pracovali celé jedno léto. Ten překlad se nám moc povedl a já na blogu nedávno narazila na jeden úryvek z něho a ten úryvek…prostě nemá chybu.

Ačkoli se utěšuju tím, že tohle je zcela zanedbatelný zlomeček v porovnání s tím, o co jsme už přišli, ten ztracený překlad mě tedy mrzí nepříjemně. On vlastně už tak trochu ztracený byl, nebylo totiž jisté, na kterém z těch harddisků se nachází, ale teď je ztracený nenávratně. Nadobro.

Zbývá tedy už jen vzpomínka na místy divokou, leč nosnou spolupráci jednoho horkého léta.

12 comments on “Přiznání (ví o tom zatím jen Kati)

  1. vidoulsky napsal:

    No to bych se posra*

  2. oldwomen napsal:

    Jo, už používám pytle různých barev – a stejně se občas zadaří :-( .

  3. Vojta napsal:

    … ale jinak soustrast upřímnou, to je jasný…. (kiš,kiš)

  4. Sedmi napsal:

    no… my tyhle veci radsi nevyhazujeme (teda muz). za chvili nas nejspis vystehuji…

  5. vonrammstein napsal:

    Vás bych chtěl mít doma :D

Zanechat Odpověď

