Zdvihněte, prosím, palec

pro talentovanou vnučku Aniny (naší). Písnička musí dojet až ke svému konci.

 

 

13 comments on “Zdvihněte, prosím, palec

  1. anina napsal:

    Mirko, moc děkuju za Kristýnku. Tak se dostala až k tobě :)
    Taky těm, co zdvihli třeba ten palec.
    Tak je tu máme dětičky pěkně pod sebou a dobře se na ně kouká.
    A taky na kousky těch tvých, co máš na youtube :))

    • Mirka napsal:

      Anino, není vůbec zač děkovat. Je to radost vidět Kristýnku. A i kdyby tuhle soutěž Kristýnka „projela“, prosadí se. Držíme jí palce! a že jich v naší rodině je. Zdvihnout jsem ale mohla (k mé lítosti) jen ten jeden.

      • anina napsal:

        Víš, Mirko, nemusíš mi to věřit, ale ono nám tedy v současné době nejde o to, aby se prosadila za každou cenu. Jí to skutečně baví a je to zpívání, hraní a moderování různých akcí pro děti na 1. místě.
        Asi bude mít sice samý jedničky, ale učit se jí nechce do školy, ale texty na ty akce..ty jo :). A po půl roce tam je to nebe a dudy.
        Co bude pak, co já vím.. aniž bych ji chtěla odradit, tak ji opatrně připravuji na to, že je hodně povolaných a málo vyvolených..
        Opravdu teď je důležitý, že jí to tolik baví a dnes zrovna na objednání zpívá asi pro 300 lidí na nějaké oslavě.
        Tak ji samozřejmě chci podpořit v tom, co jí opravdu baví.
        Jednou ji nějaká paní napsala na facebook, chudák holčička..myslím, že to myslela dobře, a domnívala, že je k něčemu nucena..to by chudák byla..
        Ale ona toho má plnou hlavu, je tím nadšená a spíš jí to máma trochu redukuje, a ona protestuje :)

        • Mirka napsal:

          Na to, že je „hodně povolaných a málo vyvolených“ bych Kristýnku vůbec nepřipravovala, Anino (ani opatrně). Ani semínko tohohle zpochybňujícího alibistického klišé (pro mě je to jen „nebezpečné“ klišé, které vůbec ničemu nepomůže a ani žádné zklamání nezmírní) bych ji do hlavičky nezasazovala. Ze semínka při prvním neúspěchu vyklíčí klíček a atakdále…

          Není ani povolaných ani vyvolených – volíme si (se) sami.

          Já věřím a zkušenosti z mého okolí mi to jen dotvrzují, že kdo opravdu po něčem zatouží a má energii si za tím jít, dokáže to. Nesmí pochybovat! A k tomu dítě potřebuje nezpochybňovanou naprostou důvěru svojí rodiny.

          • anina napsal:

            Mirko, přemýšlela jsem o tom a myslím, že máš pravdu. Člověk to myslí dobře, aby ji ochránil nějakému zklamání..tedy ji připravil na to, aby nebylo pak tak velké.
            Jenže je fakt, že tím ji vlastně ty pochybnosti nechtěně přidává.
            Ono stačí to, že už za půl roku nějaké zažila od okolí. To víš, takové destileté spolužačky, co se k ní staví jako její nej- kamarádky se tak vždy nechovají..Naštěstí od dospěláků je to naopak.
            A nakonec kdo jiný by jí od sebemenších pochybností měl bránit..

        • Mirka napsal:

          Té paní, co připitoměle napsala „chudák holčička“ chybí empatie nebo Kristýnku neviděla zpívat…

      • Mirka napsal:

        A je to tady :-)

        Kristýnka vyhrála konkurs do muzikálu. Bude alternovat Charlotte Gottovou a Natálku Grossovou.

        Anina se nechce vytahovat, ale já můžu.

        • anina napsal:

          Mirko, děkuji moc, díky tobě jsem si uvědomila, proč bych se neměla pochlubit já, když ty to Kristýnce přeješ a já z ní mám pochopitelně velikou radost. Navíc ji nikdo k tomu nenutí, a ani nenutil, prostě si jde za tím v čem je šťastná a co ji baví..hraní, zpívání a moderování..Tak už se klidně vytáhnu :), ať si každý myslí co chce. Protekci opravdu nemá a o to větší mám radost a přeju ji to pochopitelně a přát budu, dokud ona sama bude chtít.

        • Vojta napsal:

          Tak to tam v tom muzikálu bude možná i s mým bratrem Tomášem (možná ale v jiné alternaci).
          Muzikál jsem bohužel (bohudík?) neviděl.
          Jinak se mně to video moc líbí, možná trochu i kouzlem nechtěného, když text je ‚kompilát všeho nejlepšího’… Melodie je ovšem příjemně chytlavá, a v projevu mladé zpěvačky-drsňačky přirozená něha. Toto pak vytváří úsměvný paradox, a určitě ne žádné ‚chucpe‘. Tak snad ta budoucí sláva tady-tu slečnu ‚nesemele’…. V

          • anina napsal:

            Vojto, děkuji moc :). Ono se začne zkoušet hned v lednu, tak se uvidí, jestli se setká s Tomášem.
            Tohle je její první klip a pokud jsem ti dobře po- rozuměla máš na něj stejný názor jako já.
            Mně se tam líbí právě to prolínání něžný malý holčičky s děsně :)) drsnou holkou. Ona je ale ve skutečnosti spíš ta jemná, asi to dokázala zahrát na tu rebelku..i když..co já vím nakolik ji může začínat být blízká :) Jo, je to úsměvný paradox snad pro ty dvě polohy..i věk..
            To víš, že bych si moc přála, aby ji nesemlelo nic..utěšuji se tím, že základy má dobrý a určitě není namyšlená a doufám, že nebude..

            • Vojta napsal:

              S tím Tomášem, tak to se asi nesetká, to jsem se spletl. T. hraje s miss Gottovou v ‚musicalu‘ ‚Mata Hari‘, kterýžto kus je již nazkoušen a dlouho produkován….. Ohledně klipu jsi mi možná i ‚dobře rozumněla‘, i to se někdy stává… (Snad to ale není ‚žádná hanba’…) v

              • anina napsal:

                Rozumněla možná ? I to se někdy stává..ale jo..někdy..
                Proč by to měla být hanba :)

    • Mirka napsal:

      Věřím, že by těch palců bylo mnohem víc, jenže málokdo se zaregistruje na YouTube.

      (Ovšem já, která jsem zaregistrovaná skoro všude…)

Zanechat Odpověď

