Pa pa, pareo

Koukám na svůj šátek z Mallorky, na ten, co obtáčel moje štíhlé boky.

 

Stíní teď světlo lampy na stole (stolní desce – žádné fošny), za kterým sedím v křesle a píšu.

Ten šátek je prosycen solí a všemi mými nadějemi.

 

 

A ty naděje se z něho nikdy nevytratí…

11 comments on “Pa pa, pareo

  1. Mirka napsal:

    V tom mém kompjůtru hlasitě tiká – jak nástěnný hodiny Emanuela Kutheila, co tu kdysi bydlíval.

    • Mirka napsal:

      A taky mám už ty kruhy pod očima, jak jsem je tak obdivovala u Jany Brejchový. Vždycky jsem takový chtěla. Ještě chvíli je budu chtít…pak nevím.

  2. vonrammstein napsal:

    To nevadí.

    • Mirka napsal:

      Dokonalá reakce…muže.

      „To nevadí!“ jásalo to ve mně, jak jsem procházela vzhůru ulicí k barevným ránem prozářené obloze, jak kdybych měla vejít do Ráje.

      Tam ale nechci.

      • vonrammstein napsal:

        A to já zas jo. Neumím myslet jako žena :)

        • Mirka napsal:

          Tedy ne že bych chtěla do Peklíčka. Teď právě si jedno takové, které jsem si ovšem přichystala sama, prožívám přímo na Zemi. Naštěstí nebude věčné.

          • Mirka napsal:

            Tedy věřím, doufám, že bude hodně krátké.

            • vonrammstein napsal:

              To všichni. Skutečné peklo je věčné. Jen očistec je časově limitovaný.

              • Mirka napsal:

                Přiznávám, milý von Rammsteine, že lidé věřící mě (v jistém slova smyslu) fascinují. Svou vírou, samozřejmě. V nebeskou blaženost a tak.

                Je to záviděníhodné. I pro mě, ačkoli tento hřích k těm mým běžně nepatří.

              • Mirka napsal:

                P.S. Ten pozemský očistec už mám za sebou. Jsem už zase skoro blažená.

  3. anina napsal:

    Mirko, taky mám pár věcí, jak jsi to pěkně napsala, prosycené nadějemi..Ani bych se jich nezbavila, protože..vyvolávají to, co bylo pěkné. Tak nějak mapují moje žití..Ale i vzpomínek, co se kdesi zakořenily i kdybych nechtěla. Ať chci, nebo ne..patří ke mně, k čemusi mnou prožitému..

Zanechat Odpověď

