Babííí, baví tě sex?

„Maminka říkala, že sex dospělí baví.“

„No, baví mě. Tedy…bavil by mě.“

11 comments on “Babííí, baví tě sex?

  1. ratka napsal:

    Hehe, to je dobrý. Teď ti přijde hromada nabídek ke kvalitnímu sexu :-)

    • Mirka napsal:

      Kvalitní sex. Tohle spojení jsem už někde četla. A pak dlouze o té kvalitě přemýšlela.

      Nabídek jsem si už užila až až, tam někde na tom TWOO, kam jsem vlítla, ani nevím jak. Bylo to opojné.

      Dneska mi ale došla zase nabídka jiná:

      My dear my is miss naomi johnson i wish to be good friend i saw your email on the facebook, please contact me through this email ID i have very important issue to discuss with you and i will send my pics to you . thanks , Lots of love . yours friend naomi

  2. vidoulsky napsal:

    Již se mi podařilio napsat pár vtipmých komentářů, ale nepodařilo se mi je odeto slat. jejak se to zkrulo jak říká moje zlatá moravská tchýně.Prožívám ted nádherní dny. obávám se že kdyžbych přispěl k tomuto tematu Menehouldu byl bych plzký. Zítra jdu ke dvoum sluncúm asi tak ve 16 chvýli tam pak rychle dpmů spát. Před usnutím nějaké bublinky, žádnej šampus jako v(spiedean menehouldu, 17.6: tam dám piede z toho prasátka, až zobčaním snad se ozvu, taky ten mnich jak tam ten šampus, je totam hezký na jaře tam jedu

    • Mirka napsal:

      I já tam před lety nakupovala přímo od vinařů. Nádherný kraj, to tedy ano.

      Taky to nebude Dom Pérignon, čím si dneska připiju na další z roků. I když to bude víno ze stejného kraje. Chardonnay, ale bez bublinek.

      Rok 2015 – vypadá tak nadějně!

      Slibovals mi sice, že budeme pospolu, ale oslav to tedy pomalostransku u těch Sluncí dvou. Pozdravuj je tam ode mně.

  3. Mirka napsal:

    Jinak co se tématu týče, poslal mi kamarád:

    „Ve skutečnosti, když se vás někdo zeptá, jestli existuje něco lepšího než sex, budete si možná marně lámat hlavu nebo bude vaše odpověď třeba čokoláda. Dobré jídlo totiž, jak známo, navozuje v mozku podobné reakce jako sex. Ovšem vědci nyní zjistili ještě něco mnohem zajímavějšího!

    Z výsledků studie, kterou prováděli, vyplývají závěry, kterým snad ani neuvěříte. V magazínu Current Biology, kde byly výsledky zveřejněny, se totiž píše, že rozšiřování slovní zásoby může být tak rajcovní jako sex. Učení se novým slovům totiž podle nich vyvolává v těch částech mozku, kde sídlí hormony slasti, úplně stejné reakce jako sex, drogy, gambling nebo dobré jídlo.“

    • Mirka napsal:

      Budu si tedy rozšiřovat slovní zásobu – psát do blogu, psát jako divá. Hned začít ale nemůžu – mám tu pět dětiček v péči.

    • vidoulsky napsal:

      Ve Vatikánu možná, mně, i mnoha a mnoha dalším, se stále nejvíc líbí, když se předem dobře připravená soulož zvrhne v bohapustou mr……
      Jak jsi jistě pochopila, měl jsem včera předčasný silvestr.
      Dnes to bublinky budou také, ale bouchnu břevnovský sváteční ležák, je ve stejné lahvi jako šampus, ale chutná mi více. U slunců jen odpoledne, večer se budu věnovat alkoholizmu sám, Irenka momentálně alkohol nesnáší a usne. (Přehnala to o Vánocích s vaječným koňakem.)

      • Mirka napsal:

        Co? Ve Vatikánu možná?!!!

        To, co se dělo a možná pořád děje ve Vatikánu – o tom se mi nezdává ani v mých nejzvrhlejších snech.

      • Mirka napsal:

        Hele, znáš ten šampus, co na něm jsou namalovaný nějaký jahůdky, možná i nějaké to zvířátko, medvídci nebo tak? Moje pití dneska o půlnoci. Teď ale už od rána jedu to Chardonnay.

Zanechat Odpověď

