Strašidelné zvuky vichřice

Já na dnešek nespala ve svojí ložnici, ale úplně nahoře pod střechou, v podkroví pro hosty, do které se vchází dírou ve stropě a po žebříčku. Leze se tam po čtyřech, stěny rýsující střechu protínají trámy a není tam nic než ležení a komín. Spí se tam ale skvostně a ze střešního okna lze spatřit ledacos.

Po blahodárné koupeli jsem skutečně záhy skvostně usnula a pak se probudila, v letu. Probudila jsem se závanem čerstvého větru, jak vichr co nocí řádil, pronikl až ke mně.

Ačkoli jsem se záhy ujistila, že se svým ložem pod střechou s mraky neletím, trošku vzrušující úzkosti z toho letu ve mně pořád zůstává.

7 comments on “Strašidelné zvuky vichřice

  1. Sedmi napsal:

    A střecha je celá?

  2. Mirka napsal:

    Ten vichr přifoukl nám sem počasí, ne jarní, ale počátečně letní, až, pro tyto dny.

  3. Vojta napsal:

    Volná asociace ke mně po vodě poslala následující ‚limerick‘ – obsah je obscénní, půvabný.

    (Smaž dle svého uvážení)

    There once was a lady from Ealing
    Who had a peculiar feeling
    She leant on her back
    Opened her crack
    And pissed all over the ceiling

  4. Mirka napsal:

    Odložila jsem sedum dětí do vany, ale soustředit se nemůžu.

Zanechat Odpověď

