Jak Facebook dokáže vyrazit dech

„Co ten Pepa, že se už tak dlouho neukázal?“

Pepa, bývalý spolužák a kamarád Martina, chodil za mnou s lahví červeného, i když je Martin už osmým rokem v Africe. A zatímco já jsem popíjela, on o sobě vyprávěl. Vím tedy hodně o Pepovi.

Včera večer si otevřu FB, že se podívám, co s tím Pepou vlastně je, jsem zvědavá, jak se ta jeho „kauza“ vyvíjí…a…nevěřím…znovu čtu…proklikávám…co je tohle za blbost?!

Pepa umřel? Pepa umřel. V listopadu.

Už druhý Martinův kamarád z gymnasia. I Ondru jsem měla moc ráda a nikdy nezapomenu na den, který jsme spolu strávili v Normandii, kdy jsme se dostali v Cabourgu do prekérní situace a jeli ji do Caen řešit.

Pepa zbožňoval svého syna. Je ještě tak maličký.

Je mi to moc líto…je to…bezmoc.

One comment on “Jak Facebook dokáže vyrazit dech

  1. kaschika napsal:

    Mirko, taky je mi to – i když jsem Pepu neznala – moc líto.

Zanechat Odpověď

