Mívám potřebu něco napsat. Něco, cokoliv

Nevím vlastně ani proč, ale mám jistou slabost pro Julii Roberts, ráda se na ni dívám, když hraje. A tak jsem si JR včera vyhledala na ČSFD.cz a našla si nějaký film s ní, který jsem ještě neviděla. Nijak blíž jsem ten film nezkoumala, byl o lásce a lásky není přece nikdy dost…

(A já zrovna přemýšlela nad „láskou založenou na společné nenávisti“.)

Shlídla jsem pak s přestávkama (musela jsem si zpestřovat tu nudu), plytký, snad komediální, příběh až do konce, zvědavě jsem čekala, kdy se tam ta Julia konečně už objeví. A ona se neobjevila.

„Stáhla jsem si něco jinýho,“ pomyslela jsem si. Ten film jsem si na ČSFD.cz vyhledala, ale opravdu, Julia tam hrát měla. Nebylo ovšem psáno koho. Dokonce mě napadlo, jestli chuděrka nezestárla tak, že jsem ji nepoznala. Do podoby jedné z hlavních hrdinek by klidně zestárnout mohla.

A pak jsem na to přišla. Julia Roberts „hrála“ v tom filmu hlas. Pronesla tam tak asi tři věty.

17 comments on “Mívám potřebu něco napsat. Něco, cokoliv

    • Mirka napsal:

      Myslíš „já taky mívám tu potřebu“ nebo „já taky mám pro ni slabost.“?

      Co té potřeby „napsat něco cokoliv“ se týče, já svou potřebu většinou okamžitě realizuju, čímž může snadno dojít k újmě na mé kůži, na trh takto nesené.

      Odpovědnost za tuto újmu nese moje, sic bezhlavá, avšak úlevně v tu chvíli působící zbrklost.

      • vidoulsky napsal:

        Ano. Ale nic mě nenapadá.

        • Mirka napsal:

          V tom případě začni:

          Sedím tu u okna s výhledem daleko do kraje, v podkroví, co jsem ho vlastníma rukama pro nás stvořil. Sedím tu s potřebou něco napsat, něco cokoli, ale nic mě nenapadá.

          A a v tu chvíli zahlídneš oknem něco, cokoliv, třeba kouř z komína…začneš popisovat ten kouř…a já si to budu číst a budu si Tě představoval, jak tam tak sedíš a pozoruješ ten kouř.

          • vidoulsky napsal:

            Jenže já momentálně ležim, hezky jsem si zatáhl roletu na střešní okno a propadám se do sladkého spánku. A von mi tu furt cinká blog jedné co cítí potřebu…

            • Mirka napsal:

              Popadla Tě jiná potřeba.

              Tak já si ještě jednou cinknu a půjdu si stáhnout nějaký film o lásce.

              • vidoulsky napsal:

                Tak teď jsem se úplně probudil a půjdu si stáhnout kalhoty ale ne kvůli lásce. A ke všemu jsem ještě dostal hlad. ( k obědu dietní červená čočka na rajských, víně a česneku.) myslel jsem že to vydržím do večera. Teď cítím potřebu uříznout si kus klobásy Spánek je v řiti.

            • Mirka napsal:

              Kalhoty nebo takové ty tepláky se sňůrkama?

              A nemělo by to být naopak? Vstanu, natáhnu si kalhoty a půjdu si připravit něco k jídlu.

            • Mirka napsal:

              A vůbec, siesta až po jídle. Pak si mě vypni.

  1. vidoulsky napsal:

    Spánek, co už je v řiti, mě přemohl náhle, proto jsem padl do postele v těch ošňůrkovaných teplácích. Iren je naštěstí v práci, tak jsem v nich mohl dělat parádu.

  2. avespasseri napsal:

    Anebo je možné napsat písničku a la Ebenovi… Já na tom makám a ono ne a ne a ne… to asi taky nevěděli, o čem psát, tak napsali o tom, že nevědí, o čem psát :-))))

Zanechat Odpověď

