Z Pražské Češky Českou Venkovankou

Na statku

Ne snad tedy, že by se na mých základních polohách příliš něco měnilo.

Bývám sice bez napojení, toho internetového, ale k mému nemalému údivu mi to neschází.

 A na práce mám svoje lidi.

Při sázení Při krmeníPři práci Před tůrou

Snad ještě někdy něco napíšu…

5 comments on “Z Pražské Češky Českou Venkovankou

  1. vidoulsky napsal:

    Mocně závidím. Klid, slepičky, rustikální, ba až bukolické prostředí. Jaká je tam rychlost připojení?

    • Mirka napsal:

      Není tam připojení zcela žádné. I volat se dá jen z určitých míst. Místo „bývám“ mělo být „jsem“. Píšu momentálně z Prahy, mám to tak trochu na střídačku.

      Bukolické, tos zvolil trefný termín. Příště vyfotím stádečko.

    • Mirka napsal:

      Trochu mám problém s potkany. Jakmile zakdáká slepice, je to „kdo z koho“. Většinou prohraju.

  2. Sedmi napsal:

    A umíš si představit takovou změnu nastálo?

    • Mirka napsal:

      Teď už myslím že i ano. Úplně jistá si tím ale nejsem :-)

      I když dneska v metru se mi zdálo, že jsem se na chvíli ocitla ve světě (ať mi všichni ti lidé prominou) zombíků. Ovšem dnešek byl ten čarodějnický den. Tak to asi proto.

Zanechat Odpověď

