I s fotografií mi to poslal

[11:00:20] *** Uživatel Mr.Allah Buduil si vás chce přidat do seznamu kontaktů Skype

Enter a message to introduce yourself. Hello: Langer

Je mi líto, kontaktovat neohlášené prostřednictvím tohoto média. Jsem panu Alláh Buduil občan Spojených arabských emirátů a generální ředitel společnosti Abu Dhabi Commercial Bank (ADCB), mám v bance existenci velkého množství peněz, které patří k zákazníkovi Eric Langer.

, Kteří náhodou mají stejné příjmení tvoje. že mají pevnou zálohu na 36 kalendářních měsíců, v hodnotě ($ 18,400,000.00) Osmnáct milionů Čtyři sta tisíc dolarů Spojených státu s naší bance fond je nyní bez nároku protože Mr.Eric Langer zemřel ve smrtelné libyjské občanské války začíná dne 15. února 2011. Chci svou spolupráci tak, aby banka vám zašle fond jako příjemce a nejbližších příbuzných do fondu.

Nejsem chamtivý člověk, takže jsem naznačuje, sdílíme fondů ve výši, 50/50% pro obě strany Můj podíl bude mi pomáhat začít charitativní organizaci na pomoc chudým a také vlastní společnost, která byla můj sen. Dejte mi vědět, svou mysl na to, a prosím, považovat tuto informaci jako PŘÍSNĚ TAJNÉ. Půjdeme přes detaily, jakmile jsem obdržíte urgentní odpověď přísně přes mé osobní e-mailovou adresu. Přísně poslat na můj soukromý e-mailový účet: mr.allahbuduil2015@hotmail.com, nebo mi poslat svou e-mailovou adresu, aby vám poslal podrobnosti o této transakci. Při obdržení Vaší odpovědi, dám vám podrobnosti o transakci. A kopie vkladů osvědčení o fondu a také Začlenění certifikát společnosti, který vygeneroval fondu.

S pozdravem
Mr.Allah Buduil
mr.allahbuduil2015@hotmail.com ***

8 comments on “I s fotografií mi to poslal

  1. alena napsal:

    prísne tajné ;-)?

  2. Petr napsal:

    Dobrý den Langer,
    Mohl bych se zeptat, jestli jste se tak nádherně bohaté, na podporu můj nový fond?
    TOTO JE TAJEMSTVÍ!
    Chceme nadaci, která pomůže chudí lidé dělat. Myslím si, že to bude stačit mi dát začínají na 1.000.000 dollar (US $ onemilion), protože já nejsem chamtivý člověk.

    Tedy, kdyby nebylo, tak půl měga stačí také. Fakt nejsem chamtivý, ale když už jste teď ve vatě, tohle nepoznáte a řekl jsem si první. :-)

  3. vonrammstein napsal:

    To je toho. Mě si zas furt chce vzít nějaká zazobaná generálka USArmy!

  4. Vojta napsal:

    S pravou mírou do vesmírou!

    Jestli se tady někdo opovažuje si myslit, že moje nejsilnější stránka je ‚anglánština‘, ‚pak treba povedať‘, že zle myslí, a že je ‚vedle jak ta jedle‘!

    Takže ty nejsilnější stránky byly:

    Lyžování sjezdové
    Ping-Pong
    Líbání až do rána
    Pití vína
    Angličtina

    (V tomto pořadí)

    V

    USA JAKO PUSA!

Zanechat Odpověď

