Může se ropucha oženit s rosničkou?

Zeptal se Hanušek, když jsme pozorovali naši (zatím) jedinou žábu.

Žabí stehýnka před Žabí stehýnka po

Stehýnka. Moje vážně nejoblíbenější.

Myslím si na takovou maličkou, docela maličkou, farmičku.

30 comments on “Může se ropucha oženit s rosničkou?

  1. vidoulsky napsal:

    S rosničkou může uzavřít jen registrované partnerství. Skokana zeleného si vzít může.

  2. Vojta napsal:

    Já jsem ty žáby nikdy ještě nejed,
    a taky je jíst nebudu, to ne,
    leda pod velikým nátlakem,
    klokaní maso, aji krokodýla
    jsem zase ale jed
    aji jiný věci
    jsem jed
    ale ne
    takový
    žáby

    To jsem – na mou věru – ještě nejed!

    (a psa jsem taky nejed)

  3. jolana88 napsal:

    Může. Ale jenom z čisté lásky. PS: jj – taková farmička …

  4. vonrammstein napsal:

    Radši bych zemřel hlady, než polknout žábu.

    • Vojta napsal:

      Konečně jsem tady narazil…, na družiníka v jídelníčku!

      Jinak mi ale nešlo o ‚to‘ — informovat informované o žábách a šnecích v mojim žaludku; nešlo mi o to „chlubit se tím, co jím“. Věru!

      Šlo mi hlavně o to,
      v tomto světě plném zmatků,
      spáchat konečně tu pravou,
      soudružnickou a sousednickou
      literární
      sebe-kritiku….

    • Mirka napsal:

      Co pro jednoho delikatesa…

    • Mirka napsal:

      Těžko se o tom přesvědčíme, milý von Rammsteine, tedy naštěstí.

      • vonrammstein napsal:

        Pravda, ale tohle mi můžete věřit. Ještě přesněji-nepozřel bych nic, co má méně než dvě nohy a více než čtyři nebo co je hmyz. Nebo žába. Nebo jinej obojživelník. A to vím dobře, co je hlad.

        • Mirka napsal:

          Věřím. I když důvod, proč tomu tak je…

          I já si nejsem jistá s tím všelijakým hmyzem, uvidíme, až se někdy ocitnu v Thajsku, třeba. Když jsem si loupala svou první krevetu, taky jsem měla z těch nožiček divnej pocit. A dneska loupu krevetky jako oříšky.

          Člověk občas překročí hranici i zdánlivě nepřekročitelnou. Jako třeba ti ragbisté v Andách, co spadli s letadlem a zachránil je zadek mrtvého kamaráda.

          • Mirka napsal:

            P.S. Já ale umím, když se rozhodnu, delší čas nejíst. Vůbec nic. Jednou i devatenáct dní.

          • vonrammstein napsal:

            Zkusil jsem krevety a podobnou svoloč, stálo mě to posledních 60 kdysifrancouzkých franků. Musel jsem se hodně přemáhat a stejně to všechno, co jsem dokázal aspoň ochutnat, chutnalo jak syrová ryba. Tím to pro mě definitivně skončilo.
            Já hladověl nejvíc sedm dní. Absolutně, ani malinu. Ne dobrovolně.
            Ani ragbistu bych nesnědl, byť má nohy pouze dvě.
            Teď najíždím na polozapomenuté absolutní páteční posty.

  5. Vojta napsal:

    P.S. Kdybys třeba chtěla udělat malou hudební radost malým dětem:

  6. Mirka napsal:

    Dočetla jsem se, že podle archeologů pochází tahle slavná francouzská delikatesa z Čech! Původní obyvatelé Čech žabí stehýnka prý taky milovali.

  7. Vojta napsal:

    Tak hlavně jestli se ta hůl Tvojim černým dětem líbila – hlavně Jardelovi?

    Následovat bude můj bratr Tomík v legendárně posahaným klipu….

    „Jsem blázen“ (asi se při tej performanci vžíval do mě):

  8. Vojta napsal:

    Tomáš i holky performovali/y v dnes již pozapomenuté recesistické skupině Vrata (s principály Zdeňkem Suchým a Petrem Čtvrtníčkem). Ta mulatka se potom jmenuje Žaneta… atd… Pokud si přejete malý přídavek, pak mohu posloužit „Tomášem, jak si myje vlasy“, a také mojí oblíbenou „Vycházkou“:

    • Mirka napsal:

      Já si toho dojemně líbezného vojína Tomáše pustila až teď. Nejen že jsem se pobavila, ale i dokonalý nástin doby…

  9. vidoulsky napsal:

    Bože, internet v Normandii je jeste pomalejši nez mistni cisniciNemuzu se ani dostat na svoji straánku. V pondeli se pomodlimm u Sv Rocha snadd se to zlepsi
    Zdravim

Zanechat Odpověď

