Za kvalitu vychytaných mís ručím aneb Dva rozdílné koloběhy

Zatímco měšťan klidně dosedne na mísu hned vedle kuchyně, zrovna tam třeba stolují, spláchne litrama vody a celou tu směs (pročištěnou – ovšem ne od vylučovaných hormonů) bez mrknutí oka posléze vypije, polívčičku z ní uvaří…my za ptačího zpěvu, či zašumění křídel netopýra v koutu zahrady zasypeme popelem z dřev, vytvoříme živnou směs…

011

9 comments on “Za kvalitu vychytaných mís ručím aneb Dva rozdílné koloběhy

  1. Sedmi napsal:

    to je v praze nebo na chalupe?

  2. Vojta napsal:

    Tak jasně, popel je výbornej a vúbec – byl jsem tam třikrát, a dvakrát za sebou…, dokonce….

    Ale ještě k tej reklamě –

    Četl jsem někde, že reklama (v těchto kontextech) se zobrazuje automaticky ‚strojem‘, a taky že se zobrazuje cíleně ‚individuálně‘, podle surférova do-posavádního ‚zájmu’… – jsem četl… někde…

    Tak jasně! Vojtěch a rychlý prachy! Jasná věc! Vojtěch a americký mísy záchodový nový! Hm jasně…! A tomu vy věříte…? No třeba zrovna ty! To jsem tedy, podle tebe, tolik hledal? Aha?!

    Příště tam určitě bude něco o bezbolestném zmenšení penisu o sedmnáct (celých pět) centimetrů! Pche… tak to vám tedy pěkně děkuji, to právě teď potřebuji – a ‚děkuji uctivě‘! Ahoj! V

    • Mirka napsal:

      Aha. Tobě se tam objevuje nějaká reklama? Tak to je děs a hrůza. To jsem netušila, mně se tu žádná neobjevuje, jen to, co sama píšu. Já mám reklamy vyrušený v celým počítači nějak. Proto jsem netušila, o čem to vlastně píšeš.

      To je jako s tou šablonou, co na mě zničeho nic vyskočila jiná, nějaká ta základní, jinak barevná a bez mojí fotky.

      Budu si muset zřejmě založit nějaké úplně vlastní stránky.

  3. Vojta napsal:

    Ne, ne… reklama je novota, a hnedle takto intenzívní a výživná… Vypadá to na krásnej „balíček peněz“ pro autorku, a já Ti takový balíček samozřejmě přeju – a přát budu! Textový můj appeal vychutnej si tedy alespoň takto – „se zpětnou platností“…

Zanechat Odpověď

