Holubí dům

026 020

Hrách jsem jim neházela. Mají radši pšenici.

Dnešním překrásném posledním prázdninovém dnu proplouvám jak ve snách. Celé prázdniny takové byly. Takové snové, jak sen krátké.

A od zítřka tedy „hola škola na nás volá“.

3 comments on “Holubí dům

  1. vidoulsky napsal:

    Na Tvém obrázku „Holubího domu“ máš výřez s holubem. Nejprve jsem nepochopil že jde o výřez. Připadalo mi to, že máte holuby velikosti mořského orla. Zmátla mě Tvá poznámka o krmení pšenicí a vím že nejsi troškař.

  2. Mirka napsal:

    Ale když je tu řeč o dravcích, na zahradu tu a tam vlítne ostříž lesní, ulovit si nějakou tu vlaštovku k obědu. V tu ránu utichne neustálé ptačí švitoření, co občas nabírá decibelů neuvěřitelných a z koruny stromu vylétne tryskem stohlavé hejno, až se zatmí.

    Při jednom nepovedeném náletu prolétl ostříž tak blízko mě, až jsem ucítila dotek, či van, jeho křídel až na tváři. Podobný prožitek zřejmě inspiroval Daphne du Maurier.

Zanechat Odpověď

