Světoobčanka Mirka

Takhle by nejspíš mělo ve stávající době znít jméno mého blogu. Za Pražskou Češku mi bývá v těchto dnech dosti trapno.

Často myslím na to, jak Na statku, v Kobylisích, či na chalupě v Orlických horách vytvořit domov pro rodiny krásných Syřanů.

Nejspíš bych si tím popudila proti sobě jejich nebezpečné nepřátele a nemyslím tím nepřátele české, z jejichž davové psychózy mi naskakuje husí kůže. Nicméně díky této živě prožívané psychóze jsem snad i pochopila podstatu všech pogromů historie, nad kterými mi zůstával po celý můj život rozum stát.

Máme čtyři syny a za pár dní se narodí naše deváté vnoučátko.

Kdyby krev Syřanů kolovala v krvi mých pravnoučátek, tak to by se mi líbilo moc.

Ať už se za imigrací lidí bez domova skrývá cokoli, příroda je moudrá. Z krve, která se nemísí, vzejdou časem zdegenerovaní lidé. O tom pochyb není ani v říši zvířat.

Je jisté, že Evropě, víc než přistěhovalci, hrozilo „vyhynutí“. Děti se nerodí. Spoustu lidí zůstává bezdětných, singl. Spousta lidí dává přednost svému pohlaví, ze kterého děti nevzejdou, spoustu manželských párů děti mít nemůže. Rodí se děti ze zkumavek. Nic z toho nekritizuju. Lidé s opačnou orientací patří patří mezi moje přátele, stejně jako lidé, kteří zůstávají singl.

Příroda si ale dokáže poradit, byť někdy docela brutálně.

I tohle je jeden z jejích tahů, který já, navzdory většině, shledávám pozitivním.

Je překrásný podzimní den.

8 comments on “Světoobčanka Mirka

  1. Cheorchia napsal:

    Já bych ráda třetí a páté dítě,přesto to vzhledem k postižení druhého nerisknu :).
    Ty jsi krásná a vnímavá bytost,skoro si tak tajně někdy sním,kdybych měla takovou mámu…
    Mám kamaráda Syřana,děla managera u Volva.Velmi hezký a vzdělaný muž.Jeho rodiče žijí v Damašku…
    Syrie byla bohatá,bezpečná a nesvobodná země..
    Otázkou je,co to je ta svoboda.
    Majed mi říká,že vzhledem k tisíciletým tradicím a kmenovým válkám platí na oblasti jako je Syrie,Irak,Iran,Lybie,Egypt…pouze diktator,ktery udrzi zemi v klidu a prosperite.
    A ja nevim,jestli mam souhlasit.
    Mam rada svobodu,na druhou stranu mozna bych ji rada vymenila za bezpecnost nasich deti.

    • Mirka napsal:

      Dojala mě, Tvoje reakce, Cheorchio. Čekala jsem jen „bombardování“ :-) Děkuju.

    • Mirka napsal:

      Ve skutečnosti, myslím, že nejpodstatnější je právě to, že asijská Sýrie je (jako ostatně i všechny africké země) velmi bohatá. Bohatá svým nerostným bohatstvím. A o to právě ve všech úchylných konfliktech „mocností“ jde. Nás, ubohoučké lidičky, k tomu zneužívají coby tupé zaslepené pěšáky. Hra je to. Mocenská hra. Jako tomu ode vždy bylo a nejspíš na vždy bude.

      • Sedmi napsal:

        A to je přesně to, co mi na tom tak vadí… Protože podvedeni a poražení v téhle hře jsme „my“ i „oni“…

        • Mirka napsal:

          Tak to je a tak tomu vlastně vždycky bylo. V různých podobách.

          I po válce, když jsem stanuli na straně vítězů, skončili jsme podvedení a poražení. A po něžné revoluci svým způsobem vlastně taky.

          Je to fascinující, jak „vyšší mocenské zájmy“, během celé známé historie lidstva, dokázaly pod štítem naočkovaných ideálů zfanatizovat proti sobě nebohé lidské pěšáky, aby se s uměle vyvolanou nenávistí vzájemně pobíjeli na bitevním poli.

          Dnešek není výjimkou.

          Mám kolem sebe samé něžné mírumilovné lidi, jak uvěřit, že v každém člověku je ukrytá šelma?

          Ti „vyšší mocní“ na tuhle šelmu v lidech zřejmě ale věří. A vychází jim to. Stačí tu skrytou bestii v lidech probudit, zahrát na strunu strachu a nenávisti a pak lehce udělat z lidí manipulovatelné loutky.

  2. Vojta napsal:

    Volá Praha!

    Slyšme, slyšme, lidé dobré vůle,
    že ku pomoci již spěchají Peršani – slavného Kýra potomci – pracovité včelky na bojišti,
    Synové vonného Lebanónu též přidávají se užitečně,
    oči bratrů Číňanů pak spokojeně sledují (z Družice),
    jak veverka, ještěrka i v poušti pavouček poslední –
    tančí a radují se … –
    z Nového Nebe tam na Lévantě…

Zanechat Odpověď

