Hážu do spamů jednoho Američana za druhým

Někdy je to i Kanaďan, párkrát i Brit a jednou Skandinávec. Samí hezouni s postavením. Tedy tím si nejsem u všech jistá. Možná tak v mém věku, ale spíš o něco mladší.

Uhlazení hezouni ale můj typ nejsou. A i kdyby byli? Co je tohle za sbírku? Že by američtí agenti snažící se rafinovaně proniknout přes Čechy do blízkosti Ruska?

Některý týden se mi jich na skypu přihlásí i několik. Trvá to už několik měsíců.

Je tu tedy možnost, že se to děje nějak přes WordPress, protože na svém gravataru uvedený skype mám. A dneska jsem pátravě zjistila, že ho třeba včera otevřelo 47 lidí.

Někdy bývá na nějakou dobu ticho po pěšině, ale zatím mě nenapadlo zjišťovat, jestli to má nějakou souvislost s publikací mých spotů.

Tak nevím, šlapu si po štěstí? Nebo je to nějaká internetová past?

Raději ale nebudu nic riskovat a tak dneska i Tobě, fešáku Franku Johnsone, adieu.

8 comments on “Hážu do spamů jednoho Američana za druhým

  1. ratka napsal:

    Taky mi chodí, házím je do spamů. Tedy odmítnout a zablokovat. Je to otázka dvou vteřin. cak, cak jsou pryč. Souvislost možná žádná. Nikde svůj skype neuvádím. Opravdu nikde, ani nevím jak se vlastne jmenuji. Musím se ptát těch co mě mají.

    • Mirka napsal:

      Co to tedy sakra je?!

      Já po těch dvou akcích, co píšeš, ještě hlásím spam.

      Už několikrát mě napadlo, že zkusím některému z nich zavolat, co se bude dít, ale možná je to právě ta past. Jeden je zmatený v dnešní době :-)

      Divný je, že chodí stále stejný týpci. Tedy pokaždý jinej, ale něco mají společnýho. Dřív mi i psali, ale poslední dobou jen zaslání žádosti.

  2. Liška napsal:

    Pardon za komentář zcela od tématu:
    Dnesdka jsem si na tebe, Mirko, vzpomněla, jela jsem totiž přes vaši čtvrť a zašla na trh / dvůr a tam narazila na pána z Itálie, co vyrábí sýry a klobásky a koupila si dvě. I když ochutnat mi dal sýr.
    Připadalo mi to báječný, takovej obchod! Chodíte tam? Asi jo, žejo!
    Já tam šla původně na svařák; bylo právě 10 hodin ráno.

    • Mirka napsal:

      Dobrý čas na svařák, Liško.

      Dvůr je příjemný. Někdy v létě se tam večer i hraje a tancuje.

      Ze mě je ale už šest měsíců venkovanka. A od pondělka dokonce i na papíře.

      Ale klobásky si nechám přivízt.

    • Mirka napsal:

      Tvůj nekonečný Liščí komiks, Liško, je dílko vskutku geniálně vypovídající.

  3. Liška napsal:

    jojo, to já čtu, žes na venkově.
    Ale myslela jsem, že na zimu se vrátíš.
    Klobásky byly dobrý.

    Můj komiks je určitě víc vypovídající, než tuším. A to je dobře.

Zanechat Odpověď

