Úštěk

Proběhlo (lepší výraz sotva najdu) už dvanáct dnů od chvíle, co jsem spadla do jámy a pan doktor, co mi berle předepsal, hrozil nade mnou vztyčeným ukazovákem:

„A žádné domácí práce!“

Tím mě pobavil.

Předevčírem jsem si naordinovala, já odpůrce medikamentů, indometacin a včera…

008

Podzim svůj zářný vrchol sice překročil, včerejší listopadová neděle byla ale jedna z těch snových.

075

Během noci jsem se probudila a vyšla do pořád ještě svěže zelenajícího se dvora pro poleno, pozorována přátelským halloweenským Dýňákem,

021

co mi sahá až nad kolena. Tmavomodré, jen lehce do černa zbarvené nebe, jak kulisa z pohádky prosvícené hvězdami, slibovalo další snový den. Dnešní ráno se ale tomu ránu včerejšímu, prohřátému jak kdyby na nás po ránu soucitně dýchla Afrika, nepodobá.

Další nešťastná sýkorka zalítla do kuchyně, přežila ale, koťata už se zabydlela venku, na útulné půdičce, kde i já se chtěla zabydlet. Čampa je zatím do svého dvorství přijala a pohled na ni a čtyři skotačící koťata zvedá náladu.

Po Kobylisích se zatím možná ještě toulá osamělý kačer, co předešlé noci přeletěl přes plot, protože se ocitl na docela jiné zahradě, než na té své a vydal se nejspíš hledat svoje hejno.

5 comments on “Úštěk

  1. vidoulsky napsal:

    Copak osamělý kačer, ale osamělý hřebec se tam toulá s vychladlou snídaní.

  2. vidoulsky napsal:

    MIRKA napsal:
    Tohle taky nejde. Jak já z té Milanovi jízlivosti vycválám?

Zanechat Odpověď

