Jak dlouho to vydržím a co to se mnou udělá

Dělat na sobě pokusy, to je moje hobby. Možná jediné opravdové hobby, kterému se věnuju s vášní. I když mě baví spoustu jiných věcí, třeba pozorovat slepice.

Prostě jsem se rozhodla, že se stanu (od této chvíle) absolutním mediálním analfabetem. Takže k ignorované televizi a ignorovaným rádiům přidávám i internet, tedy ovšem s výjimkou článků o zdravé výživě a potřebných zrovna receptů, či jiných moudrých rad.

Je to nejspíš zbabělé, trošku, ale můj čas je den ze dne vzácnější a vzácnější a pečlivým (odbýt to nejde) sledováním tuzemského a světového dění nejen že ten vzácný čas ztrácím, ale víc než poučenější, připadám si nepříjemně pošpiněnější.

Dělám na sobě ještě další nebezpečný pokus, taky o něm napíšu, někdy příště.

41 comments on “Jak dlouho to vydržím a co to se mnou udělá

  1. annapos napsal:

    Dostala jsem naprosto stejný nápad, budeme dvě.

  2. Sedmi napsal:

    pridavam se do klubu… :D tv nemame uz dlouho, jedine ten net obcas prolezu a pak toho vzdycky lituju

  3. avespasseri napsal:

    No, musím říct, že nedívat se na zprávy a nesledovat každé šustnutí trávy ve světové i naší politice nebo ve VIP sférách je velmi zdravé. Poznávám to kdykoliv jsem na chvíli u našich, kde jede televize i na zprávy atd. Za těch pár dní se cítím o dost hůř :-(( Rádio mám na písničky a různé srandičky, nic vážného :-) A poslední týden na horách, kde jsem hodně skrouhla i počítač, byl naprosto bezvadný. To je totiž ta správná „dovolená“ :-)))) Takže naprostý souhlas :-))) Takový jarní detox, ne?? :-)))

  4. vidoulsky napsal:

    Mediální dieta? Já zase couvám v čase, přestal jsem jezdit metrem, i když ho mám prakticky u nosu. Chodím pěšky na Klamovku, ale třeba dnes jsem si dopřál cestu na Knížecí buštěhradskou drahou ze stanice Praha- Cibulka. Pak ovšem dále tramvají do práce. I když původně jsem to chtěl dorazit pěšky, ale posnídal jsem vlastnoručně vyrobené guakamole které se ve vlaku brutálně začalo drát ven. Už jsem myslel že zatáhnu za záchranou brzdu a vyběhnu do polí nad Radlicemi se staženou kalhotou. Vláček je to totiž tak něžný že tam snad ani není WC. Místo kochání se krajinou jsem trpěl signálem každého pražce mým útrobám, ale tentokrát jsem zvítězil. Nicméně místo ranní procházky Prahou jsem zvolil urychlený přesun do práce.

    • vidoulsky napsal:

      P.S.
      V této souvislosti mi přišel název Mirčina příspěvku velmi výstižný.

    • Mirka napsal:

      (Tenhle efekt mívají chilli papričky, jestli je tam přidáváš. Já je přidávám všude tam, kde to jde. Neuvěřitelně totiž zrychlují metabolismus, kromě jiných zázraků.)

      Knížecí buštěhradská dráha Praha- Cibulka nemá chybu, stejně jako převozník přes Vltavu, Božský Romantiku.

      • vidoulsky napsal:

        Papriček bylo hodně, aby Irenka nechtěla. Bůh mne potrestal, v romantickém prostředí Zlíchova a Prokopského údolí jsem toužebně zrakem objímal jen malé budky u kompostů při průjezdu zahrádkářskými koloniemi.

  5. vidoulsky napsal:

    Zvvinárny, básně píesně q a oboe. Svět jě krásný v klub osaměých srdcí martina rysa

    • Mirka napsal:

      I tady je svět krásný, u vychládajících kachlových kamen a jednoho osamělého srdce.

      Vyšla jsem ven pro polena do krbu a dotkla se mě „horečka sobotní noci“. Zřejmě hasičský či myslivecký bál v našem kulturním domě.

  6. vidoulsky napsal:

    To je ta vinotéka, přijďte alkoholici všech zemí!

  7. vidoulsky napsal:

    Někde v digitálním prostoru cinká Mirka jako že like, já poslouchám Brela Les Marquises, co jsem to vlastně chtěl,

  8. vidoulsky napsal:

    Ukryta v Matrixu,
    krásná jak ze Saudkova komiksu
    kde skrývá se mrška
    snad nezmohla ji cabernetu sprška….

  9. vidoulsky napsal:

    Jeden významný český básník, se kterým mám tu čest chlastat by řekl: Veršuješ jak Svěrák…

  10. vidoulsky napsal:

    Kletý kabel! Vždy tak vzdálen když je třeb.

  11. vidoulsky napsal:

    Je to takové zeleno inkoustově surrealistické, zvaž zda to měšťácky časově neuspořádat. Kdyby to snad někdo četl. Aby znal souvislosti. Ačkoliv, jdu

    • Mirka napsal:

      Na takové uspořádání nemám, pane inženýr.

    • Mirka napsal:

      Když už jsme u toho Bretona, dnes v noci, po té, co mi bez kabelu náhle ztmavl monitor, utichl počítač a Ty ses ztratil, zdál se mi děsivý sen. Kupovala jsem si, obklopena lidmi, včetně mladého hubeného krejčího, co se ke mně skláněl: „Tady to trošku popustíme a tady…“, oblečky. Nebyly tam ani kabinky. Zbrocená potem, vzpamatovávala jsem se dlouho.

  12. vidoulsky napsal:

    Uf, to byla noc, nejprve jsem se překyselil ve vinárně, poté srážeje kyselost pivem, přezásadil jsem se. Do toho jsem poslouchal Brela a veršoval na Mirku. Tedˇ mám v hubě jak v polepšovně a jdu vyvenčit Killera.

Zanechat Odpověď

