Obrozuju se

Koneckonců je to moje ode dávná specializace. Jsem v tom už mistr, špičkový odborník.

K duševní detoxikaci přidala jsem obrodu těla. Jedu právě na endogenní výživě.

Na vzdory názorům svých ošetřujících lékařů, vysadila jsem hormon, který mi předepsali doživotně, protože mám zpomalenou funkci štítné žlázy a tím pádem málo hormonu, který produkuje, když to tedy napíšu zjednodušeně. Že stejný problém má každá pátá žena v Čechách, mě utišit nemůže. Já se prostě rozhodla, že ji rozjedu.

Takže totální detoxikace těla a následná léčba přírodní stravou, ostatně stejně všechno co mám ráda.

Žádné jiné medikamenty neužívám a užívat nebudu, vždycky jsem si poradila alternativně.

Zvládnu to i navzdory tomu, že se blíží Velikonoce, přijedou všichni a hody hody doprovody, bude se hodovat.

V září půjdu na vyšetření a tam se to ukáže, zjistím buď, že lékaři měli pravdu, že bez Letroxu to nejde a nebo zvítězím.

A já zvítězím.

28 comments on “Obrozuju se

  1. ostrovanka napsal:

    držím palce, napiš, jak jsi dopadla!

  2. vidoulsky napsal:

    Také se jdu obrodit ke Dvěma sluncům. Určitě tam zbyl nějaký obrozenec, nebo alespoň zkamenělá mánička.

    Zrovna nedávno tu nějaký chytrolín vykládal dětem – tak tady děti, v tomto domě, napsal Erben Malostranské povídky. Neruda, vole – prohodil hospodský Jenda suše, pokuřovav před provozovnou.

    • Mirka napsal:

      Nojo, koho dneska zajímá božský Neruda. Erben běží v kinech, tedy taky zase jinak božský, tak mu to jméno uvízlo.

      Vy ve velkoměstě holt žijete kultůrou. Já byla v našem městě Roudnici n/L dneska pro destilku, asi bude mít taky nějaký ty grády, dva muži v plné síle se na mě, skoro obrozenou, zadívali takovým tím pohledem jako zamlada. Měla jsem co dělat, abych si radostně nepovyskočila.

  3. vidoulsky napsal:

    Obrození je v plném proudu!

  4. Mirka napsal:

    Jinak sháním po vsi starou živou slepici ke koupi pro Lety a koupila jsem kilo sazeniček červené cibule. Žiju pestře.

  5. Sedmi napsal:

    Také držím palce…

  6. Dita napsal:

    Alternativně na hypofunkci?jedu v tom taky
    Dita

  7. Mirka napsal:

    Dnes právě 17, den řízeného hladovění.

    Prožila jsem i tak mimořádné pestrý a krásný velikonoční víkend, čemuž bych tedy sama nevěřila. Oslabení se projevilo hlavně tím, že jsem nefotila a nezaznamenala všem ty chvíle na věčné časy. To si tedy vyčítám.

    Dnes se cítím skvěle a těším se na svůj šestikilometrový okruh do Nížeboh a nazpátek. Když je krásně, mám jako na dlani nejen Hasenburg, ale i nádherné panorama Středohoří.

    A samozřejmě pořád vařím.

    • Dita napsal:

      ps: PTAČINEC ŽABINEC
      jez celé i s kořínky
      Dita

      • Mirka napsal:

        To zní lákavě.

        Ale přečetla jsem si o něm, tak už vím a děkuju za typ. Půjdu ho hledat na zahradu, ale máme už zryto. Snad k vůli němu postavím i skleník, abych ho měla k dispozici i na zimu.

        Teď ale nejím, detoxikuju a zázraky se dějou.

        Jinak zorientovat se co ano a co ne, to je tedy věda! Názory se různí. Třeba na jáhly.

        A taky se prý nedoporučujou mořské plody (pro mě katstrofa) a to tedy nevím proč, když jsou zdrojem jodu…

  8. […] BŘEZNU JSEM PSALA O TOM, JAK JSEM SI TO RISKLA, PŘESTALA JSEM UŽÍVAT PŘEDEPSANÝ LÉKAŘI LETROX A ZMĚNILA SI JÍDELNÍČEK PODLE NATUROPATICKÉHO PROGRAMU K OBNOVĚ FUNKCE ŠTÍTNÉ […]

  9. Mirka napsal:

    Zřejmě mě v tomhle období něco k těm očistám pudí. Na FB se mi objevil tenhle článek, jako co že jsem dělala ve stejnou dobu před rokem a já zase dělám totéž. Ani jsem netušila, že jsem takhle periodická. Nebýt blogu, nic o sobě nevím.

Zanechat Odpověď

