Jsem to já jak zamlada, stejný věci mě napadaj

Nepíšu, zato jsem třeba včera v podvečer vysázela (nekonečnou, jak se mi ke konci zdálo) řadu topolů.

Každý všední den mění se pro mě v exotiku, i já sama stávám se pro sebe exotem. Zřejmě nejen pro sebe.

Teď jen ještě čekám, až mi z kobyliského sklepa přivezou legendární francouzské motokolo z osmašedesátého, abych mohla dojíždět s „bandaskou“ k farmářovi pro čerstvě nadojené mléko k výrobě kefíru z tibetské houby, jogurtů i lučiny.

 

Scénka z naší zadní předzahrádky:

„Dobrý den, pane, nevyznáte se náhodou v květinkách?“

Pán v rolnickém se na mě zadívá:

„No, trochu jo.“

„Nevíte, jestli je tohle ptačinec žabinec?“

„No jasně, to je žabinec.“

„Víte to určitě? Ptačinec žabinec? Já to totiž budu jíst. I s kořínkama.“

5 comments on “Jsem to já jak zamlada, stejný věci mě napadaj

  1. vidoulsky napsal:

    Na císařské louce stojí řada topolů.
    Na zadní předzahrádce? Nemyslíš zadní zazahrádku?

  2. alena napsal:

    zabinec bych znala,ale to bych urcite nejedla ;-),ptacinec mi nic neríká….uvádís sousedy do rozpaku,asi ?

    • Dita napsal:

      Super, včera v salátu, delikatesa.-)
      Dita

    • Mirka napsal:

      Dita má pravdu, Alenko, žabinec ptačinec patří na talíř. Žabinec není to, co pokrývá rybník, to je okřehek.

      Na té zadní předzahrádce u podruha si ho budu hezky pěstovat. Je to přesně záhonek jak pro žabinec stvořený. A nikdo mi ho neočeše, jako naposledy dýně, co tam okrasně rostly.
      Už jsem k vůli němu předzahrádku vyplela, ještě trochu vydatného kompostu…a na zimu vytvořím nad záhonkem skleník z oken a budu mít žabinec ptačinec celý rok. Jsem holt maximalistka. Jen co si pak s tou vší energií, kterou se v jednom kuse nabíjím, počnu.

Zanechat Odpověď

