Skoro jak Anděl v Ráji

Jen ta křídla, uprostřed jarem do přešťastného třeštění naladěných ptáků, mi v dnešním ránu chybějí. Ale stejně, kam bych letěla?

To nejspíš hebce hřejivý župan, jak za mnou zavlál, vnukl mi tohle andělské přirovnání, co ale vůbec nesedí, protože Andělé mají sice ta svá andělská křídla, zato jim chybí to nejpodstatnější a to já mám.

Snídání, už v letní kuchyni přichystané, dloužím si v opojné extázi ptačích zpěvů a doufám, že naše radostné oslavování máminých devadesátin nevyhnalo od nás páry vlaštovek, co se právě začaly den před tím ve svých, na zimu opouštěných hnízdech, zabydlovat.

Simonová s Chladilem překřičeli sobotní ptačí zpěvy svým „Krásné je žít“ a maminka šťastná zpívala s nimi a porážela svoje vnuky v pingpongových utkáních, protože tohle byl její den a noc.

Setkali jsme se (už nespočitatelní) zase my všichni, spojeni tou naší rodovou krví, nezaměnitelnou a nakažlivou. A jako pokaždé bylo to naše vícegenerační setkání štěstím nabité, víc jak veselé, prostě úžasné.

IMG_0052 (2)

7 comments on “Skoro jak Anděl v Ráji

  1. vidoulsky napsal:

    Úžasné, přejícně záviděníhodné!

    • Mirka napsal:

      Rovných 100 piv se vypilo a k tomu i pro mě neuvěřitelných sedmatřicet lahví vína.

      • vidoulsky napsal:

        To není zase tak moc. A k tak ušlechtilému výkonu jistě přispěla i batolata.

        • Mirka napsal:

          Já pivo běžně nepiju, ale přeci jen to bylo zklamání, když jsem si den po té hned po ránu chtěla kelímeček načepovat a pípa ani nepípla, jen zpola ořezané selátko se tam po zbytek noci nepřestalo točit a vedle něho u ohně jeden z mých synovců blaženě spal.

  2. kaschika napsal:

    Mamince srdečně vše nej! Našly jsme ji v tamtom časopísku :-)

Zanechat Odpověď

