V mém docela všedním popoledni

Pozorovala jsem včelku v jeteli, nebyla moc hezká, jak zoufale neuroticky přelétá z květu na květ, z jetele na jetel.

Hned mě napadlo, ne že mi dá žihadlo, ale že bych prostě nechtěla být zas tak moc

„pilná jako včelička“.

IMG_0011 (1).JPG

Prý nejvíc záleží na tom, do jakého prostředí se člověk narodí.

„Nevím z jakého jsi úlu, včeličko, ale já si prostě uměla dobře porodit…“

Hned mě za mou pýchu potrestal. On. Ve chvíli, kdy jsem spoušť zmáčkla, zašlo Slunce za mráček. Tohle už znám. Vím ale, že On taky ví, ví, jak jsem hodňoučká a naivňoučká a tudíž mi záhy odpustí…a rozsvítí.

A rozsvítil.

 

V té černé nádobě vyrábím jogurt z farmářského mléka z Vražkova.

Možná tam někdy někdo někoho v tom Vražkově zavraždil. Koneckonců ale, ve které vísce nikdy nikdo nikoho nezavraždil?

21 comments on “V mém docela všedním popoledni

  1. Mirka napsal:

    P.S.

    Z přesliček za naší zdí snadno rozeznáte, že tam právě probíhá Pravěk v plném rozkvětu, období karbonu.

  2. alena napsal:

    Máte to tam hezké,i Campe(s hácky) se tam zrejme líbí.Jogurt bych si dala taky,dnes mám první nemecké jahody(stejne se divím kde je vzali,protoze porád prsí),to by se k tomu dobre hodilo ;-)

    • Mirka napsal:

      Z Bavorska se to pršení přivleklo už i k nám, Alenko, je ale teplo a i sluníčko občas prosvitne.

      I jahody naše se statečně červenají, ačkoli se o ně nikdo nestará a jsou nevhodně vysazeny na docela stinném místě.

  3. vonrammstein napsal:

    Líbí se mi ty zdi. Mám rád pevnosti. Doporučuji Slavíčkův obraz Introvert.

  4. Vojtěch napsal:

    Největší z nás lidí – Muhammad Alí – teď odešel na Pravdu Boží (nějakou svojí) a já tady zrovna vidím „včela“, a proto mám pro všechny „holky dobré vůle“ užitečnej vzkaz od božího rohovníka:

    Lítej jako motýl / píchej jako včela…

    Takže tak! Vojta

  5. Sedmi napsal:

    Ta zeď je parádní… Kolik má metrů?

  6. Vojtěch napsal:

    Ta zeď má metrů

    jako dvě a půl

    zpěvačky

    Jany Petrů

    (přibližně)

  7. Vojtěch napsal:

Zanechat Odpověď

