BOJÍM SE, NUDÍM SE A TUŠÍM, ŽE BUDU MÍT BRZO HLAD

IMG_0056 (1)

ZAPOMNĚLA JSEM SI NEJEN NABÍJEČKU NA NB, ALE I PŘIPRAVENOU KNIHU A JAK VIDÍM I JÍDLO. JISTÝ MŮJ HUMOR MĚ ALE JEŠTĚ STÁLE NEOPOUŠTÍ A BATERIE ZATÍM JEŠTĚ DRŽÍ. JEN DOUFÁM, ŽE TU NĚKDE NEMAJÍ KAMERKU JAKO V ČEKÁRNÁCH.

K VEČEŘI O PÁTÉ PLÁTEK SEKANÉ, MAŠTĚNÉ BRAMBORY A OKURKOVÝ SALÁT.

ČEKÁM NA ANESTEZIOLOGA, ZA DVEŘMI NĚKDO KLEPE BERLEMI A MNĚ BUŠÍ SRDCE…

19 comments on “BOJÍM SE, NUDÍM SE A TUŠÍM, ŽE BUDU MÍT BRZO HLAD

  1. Mirka napsal:

    UŽ SE NEBOJÍM A NENUDÍM A NEMÁM HLAD. SYMPATICKÝ MOC ANESTEZIOLOG MĚ UKLIDNIL, ALEŠ DOVEZL KNIHY A NABÍJEČKU A PÍCHLI MI NĚCO DO BŘICHA, CO ZAHNALO HLAD.

  2. vidoulsky napsal:

    No to Ti v podstatě závidím, já bývám na pokoji s chroptícími dědky, ale kýla netrvá dlouho, za čtyři dny jsem doma, jen musím předvést čůrání a kakání. To je na tom nejhorší, když tam má někdo návštěvu a chodí tam pan doktor a ťuká si na hodinky, tak ještě deset minut a budeme muset cévkovat. Tady před nimi? Chcete domů? Odhodlaně tasím bažanta a zrozpačitělá návštěva se na mě pohoršeně dívá od svých kompotů a pomerančů. Ty to budeš mít snazší, zavrtíš zápěstím počkáš na teplé jídlo a vyrazíš domů

  3. Vojtěch napsal:

    Tak nechci „rejt“! Předvádění toho čůrání je prej dneska na internetu to „ze všeho nojoblíbenější“… To druhý nevím, nedívám se, ani když mi to chcou předvést asiatky nějaký spanilý… Takže asi tak, neberte si to až tolik smutně, je to jen asi dneska taková doba a k tej době můj „komentář“ kosmicky velebný… V

    • Mirka napsal:

      NENÍ TO JEN DNESKA TAKOVÁ DOBA. NAPŘÍČ VŠEMI STALETÍMI SE LIDSKÝM FANTAZIÍM MEZE NEKLADLY, NEKLADOU A KLÁST NEBUDOU.

      JEDNA TAKOVÁ PEEINGOVÁ HISTORKA Z DOBY NORMALIZACE O JEDNÉ ČESKÉ ZPĚVAČCE A NĚMECKÉM SEXUÁLNÍM TURISTOVI, KTERÉ JSEM BYLA SVĚDKEM, MĚ NATOLIK POBAVILA, ŽE SE VLASTNĚ DIVÍM, ŽE JSEM JI TU JEŠTĚ NEZAZNAMENALA. I KDYŽ KDOVÍ, TŘEBA ZAZNAMENALA. V TOMHLE KOTLI SE UŽ NEVYZNÁM.

      TVÉ ASOCIACE JSOU OVŠEM SPOLEHLIVÉ.

      • Vojtěch napsal:

        Tak stále ještě

        to dělám rád

        (a je na mně – doufám – znát)

        (Karla Gotta se však dnes na „to“ ptát nebudeme)

        Však že bych se při tom někdy nějak „natáčel“,

        že bych se byť jen třeba nechal „natáčet“ —

        to odmítám, to nepamatuju…

        Pravdou také je, že na ZDŠ byli „chlapci“

        (možná to bylo jinak, ale myslím, že „chlapci“)

        a z těch „chlapců“ – návštěvníků

        (co se tam v dobré naději slejzali)

        to nejlíp uměl

        takovej jeden chlapec docela „neprivilegovanej“ —

        špatně se učil, ale zato krásně močil,

        vysokým obloukem nad všechny dlaždičky

        (ach Vy moje dlaždičky, z porculánu dlaždičky)

        co tam tenkrát měly (sic!)

        My středo-stavovští tak jsme mu

        tolik záviděli

        (já, se svým sociálním cítěním jsem mu ovšem taky dost fandil)

        že všechny jedničky,

        co nám paní učitelky dávaly,

        bychom (či byzme) za tak vysoký

        „dočůrání“

        bez váhání vyměnili….

        Jméno – či přezdívku – tohoto Mistra už jsem – bohužel -, taky zapomněl!

        Vím jen, že navzdory krásnému čůrání byl náš předák poslán do „zvláštní školy“,

        a náhrada se žádná za něj již nenašla….

        Lidé bděte!

  4. Desperádo napsal:

    Kolínka pořád sluší :)

  5. Mirka napsal:

    ZATO RUČKA, DESPERÁDO! PRÁVĚ PILKOU SÁDRU ODŘÍZLI A TO JSEM SE TEDY LEKLA. TAK PRAPODIVNOU ZKROUCENINU JSEM TEDY NEČEKALA. UŽ SE NA NI ANI NEPODÍVÁM. ZABALILA JSEM SI JI DO LETNĚ VŠESLIBUJÍCÍHO ŠÁTKU ZE ŠPANĚLSKÝCH OSTROVŮ A UŽ JEN BUDU ČEKAT, PŘIPRAVENÁ. PRÝ NĚKDY KOLEM POLEDNE. SNAD SE PŘED TÍM NAJEDÍ. HLADOVÝM DOKTORŮM SE VYHÝBÁM ODJAKŽIVA. OSTATNĚ JAKO I VŠEM HLADOVÝM LIDEM.

  6. Mirka napsal:

    JÁ NEJSEM PRO NEMOCNICI ANI TROCHU VYBAVENÁ. NEVLASTNÍM VŮBEC ŽÁDNÉ SPODNÍ PRÁDLO, ANI NOČNÍ KOŠILKU A MOJE ŽUPÁNKY JSOU PRO TENTO ÚČEL NEPOUŽITELNÉ. A TAK MI LETY PŮJČILA SVŮJ BORDÓ ŽUPÁNEK ALA BORDEL MAMÁ A JEŠTĚ MI DALI SEBOU DLOUHOU PLÁTĚNOU KOŠILI S VYŠÍVÁNÍM A KRAJKOU PO KORPULENTNÍ MAMINCE NAŠÍ JEDNÉ PRATETY.
    TAK JSEM SE HNED PTALA SESTŘIČKY, ZDA-LI BY MI NEPŮJČILI TŘEBA NĚJAKOU TU ERÁRNÍ KOŠILKU, TŘEBA TAKOVOU TU PUNTÍKOVANOU JAKO Z AMERICKÝCH FILMŮ, ALE ONA ŽE NE, ŽE ŽÁDNÉ NEMAJÍ A ŽE MĚ NA SÁL STEJNĚ POVEZOU NAHOU.
    A TAK LEŽÍM NAHÁ I V NEMOCNIČNÍ POSTELI, JEN TEN ŽUPÁNEK OBČAS NAVLÍKNU, ALE JEN OBČAS, PROTOŽE JE UMĚLÉHO HEDVÁBÍ A MOJE TĚLO NAVYKLÉ JEN ČISTĚ PŘÍRODNÍM MATERIÁLŮM SE POD NÍM OPOCUJE. ASI HRŮZOU.
    NOČNÍ KOŠILKU PO PRAPRATETĚ SI NECHÁM NA HALLOWEEN.

  7. vidoulsky napsal:

    Zasílám mnoho srdečních pozdravů z historického restauránu U dvou Slunců. Doufám že jsi se šťastně probrala a napravili Ti správnou ruku.

  8. vidoulsky napsal:

    Taky dobrý, hlavně že Ti má kdo dolévat

Zanechat Odpověď

