V PRVNÍM KOLE TEDY VÍTĚZÍM

V BŘEZNU JSEM PSALA O TOM, JAK JSEM SI TO RISKLA, PŘESTALA JSEM UŽÍVAT PŘEDEPSANÝ LÉKAŘI LETROX A ZMĚNILA SI JÍDELNÍČEK PODLE NATUROPATICKÉHO PROGRAMU K OBNOVĚ FUNKCE ŠTÍTNÉ ŽLÁZY.

TROŠKU JSEM PODVEDLA PŘI NYNĚJŠÍ ZÁŘIJOVÉ KONTROLE PANÍ DOKTORKU, NEINFORMOVALA JSEM JI HNED NA ZAČÁTKU O ZMĚNÁCH, KTERÉ JSEM SI BEZ JEJÍHO VĚDOMÍ SAMA NAORDINOVALA A ČEKALA JSEM NA VÝSLEDKY.

PANÍ DOKTORKA ZÁŘILA. RADOSTNĚ MI PŘEDKLÁDALA SKVĚLÉ VÝSLEDKY JAK Z ODBĚRŮ, TAK Z ULTRAZVUKU. TEPRVE PAK JSEM SE, NÁHLE ZASKOČENÉ LÉKAŘCE, POCTIVĚ PŘIZNALA. PRÁVĚ VE CHVÍLI, KDY SE CHYSTALA PŘEDEPSAT MI DALŠÍ DÁVKU DOŽIVOTNĚ NAORDINOVANÝCH HORMONŮ.

MOJE MILÁ PANÍ DOKTORKA ZAMRKALA, POLKLA, LEHCE ZRUDLA A…MYSLÍM, ŽE NEVĚDĚLA CO ŘÍCT. BYLO TO JISTĚ ZPŮSOBENO I TÍM MÝM „PODRAZEM“ NEJPRVE POČKAT NA VÝSLEDKY. JÁ ALE NECHTĚLA, ABY BYLA JEJÍ SDĚLENÍ, FAKTEM, ŽE JIŽ PŮL ROKU NEJEDU PODLE JEJÍCH POKYNŮ, OVLIVNĚNA.

PO CHVÍLI TICHA MI VYUČENÁ PANÍ ENDOKRINOLOŽKA SDĚLILA, ŽE ALE TYREOITIDU STEJNĚ DÁL MÁM A ŽE DŘÍV NEBO POZDĚJI BUDU HORMONY STEJNĚ POTŘEBOVAT, ŽE ZŘEJMĚ JEN PŘETRVÁVAJÍ ÚČINKY JEJICH PŘEDEŠLÉHO BRANÍ. JÁ SE ALE INFORMOVALA, ŽE DO ZÁSOBY MŮŽE LETROX VYDRŽET ASI JENOM DVA TÝDNY.

„A S TĚMITO DNEŠNÍMI VÝSLEDKY PŘEDEPSALA BYSTE MI LETROX?“

„NE.“

TAKŽE DÁL NEBYLO PRO TUTO CHVÍLI UŽ CO ŘEŠIT…UVIDÍME V BŘEZNU. V DALŠÍM KOLE.

BUDE TO ALE NEJSPÍŠ JEN O MOJÍ VŮLI A JE PRAVDA, ŽE TAM JÁ OBČAS SELHÁVÁM. JAKO NAPŘÍKLAD V LETOŠNÍM LETNÍM MĚSÍCI V CABOURGU.

JEN OZDRAVNÉHO RESVERATROLU JSEM I TAM POŽÍVALA HOJNĚ.

27 comments on “V PRVNÍM KOLE TEDY VÍTĚZÍM

  1. Sedmi napsal:

    Hezký 😃

  2. vonrammstein napsal:

    Tohleto samý provádím gastroenterologovi s játrama. Taky si libuje, jak mi ty prášky a absinence báječně zabraly. Prášky jsem si ani nevyzvedl a neabstinuju. Jenom užívám ostropestřec mariánský.

    • Mirka napsal:

      Na ten mám taky políčeno, kdyby snad jednou…

      Ale gastroenterologovi bych se přiznala. I když je tu možná i ta možnost, že by mě přestal sledovat a vyhodil. Moje lékařka byla ale naštěstí dál milá.

      • vonrammstein napsal:

        Je výbornej, můžu jenom doporučit, Mám ho v čaji i v tabletách a po dvou měsících užívání byly výsledky krevního rozboru o hodně lepší, aniž bych dodržoval cokoliv jinýho. Nezavrhoval bych ho ani jako prevenci :)

        • Mirka napsal:

          Jo jo, prevence je nejdůležitější. Už jednou bych byla bývala do ostropestřce preventivně šla, jenže tam psali, že: Důležité je se během doby jeho aplikace vyvarovat alkoholu. To mě tak nějak odradilo. Zrovna jsem držela v ruce sklenku dobrého vína a volba byla tedy jasná.

    • barča napsal:

      gastroenterologové ostropeřec mariánský doporučují! (kvůli játrům především)

  3. ratka napsal:

    Domnívám se, že lékaři jsou povinni předepsat ty léky aby se vyhnuli možným budoucím problémům ze strany pacientů či jejích příbuzných. Podle mě to není o tom že pacient je chytřejší…spíše o tom že lékař si nedovolí to nepředepsat.

    • Mirka napsal:

      Nejde tu přece o to, kdo je „chytřejší“. Jde tu o to, že většina doktorů dál zarytě jede ve svých zajetých doktorských kolejích. Výsledek „technického“ vyšetření a následné předepsání léků. Pěkně podle tabulek. Nejrychlejší způsob. Další prosím!
      Chci-li léčit, je přece nezbytné prostudovat a dál studovat všechny možné způsoby léčby, zjistit veškeré možné alternativy a informovat o nich pacienta.
      V mém případě jsem si všechno musela prostudovat sama, což díky internetu je naštěstí dnes už možné. Od lékaře žádné informace, ani o tom zásadním. Nedostala jsem ani tu nejmenší informaci, ani žádnou, pro úsporu času předtištěnou, brožurku, třeba o tom, jak je pro mě důležité vyhnou se goitrogenům…a tak dále.

      Nebojuju proti lékařům, jsem za ně vděčná. Zvlášť teď za jednoho charismatického chirurga…

      • ratka napsal:

        Já vím MIrko, mojí mamince je 91 a taky má všecko nastudované, společně řešíme její štítnou žlázu, cukrovku a dnu a pak se jdeme představit lékařům…:-) myslela jsem to v dobrém Mirko, za své zdraví si zodpovídáme samy, lékařům se chodíme ukazovat… to co oni předepíší je třeba zodpovědně prověřit :-))) Je to jako s vírou či světonázorem :-)

  4. vidoulsky napsal:

    Tak s touhle diskusí já nechci mít nic společného! Stačí, co slyším od dědků ve vinárně! Dnes mi paní doktorka v IKEMU řekla, že můj zdravotní stav je přiměřený mému věku, což já si překládám, že můžu chlastat dál. Vzhůru do bezvědomí, střízliví mě nedostanou!

    • Mirka napsal:

      No jistě, co by Tě taky dostávali, nějací strozí! Mám Tě já. No a taky Irenka.

      P.S. Ovšem toho okamžiku, až mi někdo sdělí, že je nějaký můj stav přiměřený mému věku, toho se tedy trošku děsím.

  5. kaschika napsal:

    Tak to jsou prima výsledky. Mám radost a gratuluju!

    • Mirka napsal:

      Děkuju, Kaschiko, a já mám radost i z toho, že ses dostala do mých zapeklitých stránek.

      Je to, možná, vlastně všechno jen o umění „vyjet ze zajetých kolejí“.

      • kaschika napsal:

        Jak zapeklitých? Já tady čítám normálně, vcházím nezapeklitě.

        Je to taky o umění po vyjetí z kolejí (vy)trvat, dodržovat režim. A to je bohužel něco, co je mi naprosto cizí. Pevnou vůli postrádám odjakživa… :-(

        • Mirka napsal:

          Pevnou vůlí ani já neoplývám a navíc jsem taky „ta požitkářka“, ale přeci jen se teď trošku snažím. Kdybych se nesnažila trošku, ale úplně, jsem z toho všeho venku docela, to jsem si teď jistá, není to jen nějaké mámení naturopatické, ale skutečný návod na zdraví. Jenže…

          Budu průběžně informovat.

  6. Mirka napsal:

    Po další kontrole po 8 měsících.

    Vítězím i v dalším kole. Prostě vítězím. (Tedy zatím, abych to nezakřikla.)
    Jsem dál bez léků a dál s vynikajícími výsledky.

    Lékaři žasnou, opravdu žasnou, ale co pro to dělám se neptají. Asi skutečně potřebují pacienty závislé na medikamentech.

Zanechat Odpověď

