Všechno dobré všem

Dva tisíce šestnáct. Dvatisícešestnáct. Dohromady vysloveno, to je tedy tíha. Rok zmatku, zmaru, nenávistí. Tenhle rok musel nevyhnutelně poznamenat i ty největší šťastlivce na Zemi.

Pravdivě a dopodrobna rozebrat, co se to tu vlastně děje, na to už, myslím, žádný expert světa nestačí.

Jsem ráda, že je dnes poslední den toho rozpolceného roku, optimisticky (zas a znovu) totiž věřím v rok další. Rok 2017. Zní mi tak lehce…navzdory.

Už jsem roztopila v krbu i v kamenné peci, snědla dva banány a uvařila si zelený japonský čaj. Tuhle noc jsem spala jen málo a přemýšlela hodně. K vysvobozujícím závěrům jsem ale nedošla.

Dnes nás tu bude šestnáct a budeme oslavovat, že jsme tu spolu.

„Těším se na všechno, co nás čeká,“ napsala bych, ale musím napsat:

„Těším se na všechno dobré, co nás čeká.“

A věřit, že nás nečeká…

2 comments on “Všechno dobré všem

  1. Henrieta napsal:

    Au! Poznamenal. Globálně i osobně. Přesto též optimisticky věřím v lepší rok 2017. Ať se stane!
    Hodně zdraví, štěstí a pohody přeji.
    H.

  2. Sedmi napsal:

    Všechno dobré i tobě…

Zanechat Odpověď

