Takhle nějak jsem si ten život vždycky představovala

Mé ambice byly a jsou primitivní.

Aperitivně, zatímco se oběd chystá, pak s digestivem vodní siesta.

 

 

Chystám si to tu pro sebe, miluju romatická dramata. Až jednou budu stará a osamělá, budu se dojímat:

„To byly časy, když jsem ještě bývala mlaďoučká a láskou obklopená….“

5 comments on “Takhle nějak jsem si ten život vždycky představovala

  1. Mirka napsal:

    Tea a Marko chybí…

    Posted by Mirka Langerová on Tuesday, June 13, 2017

  2. vidoulsky napsal:

    Úžasná stehna, i když je to jen shluk milionů pixelů. Realita je nepochybně mnohem košatější.

  3. Mirka napsal:

    Posted by Mirka Langerová on Sunday, June 18, 2017

  4. spoon napsal:

    mirko ztratila jsem na tebe kontakt odchodem z fb, napis mi prosimte na _spoony@centrum.cz, dik Pavla

Zanechat Odpověď

