O skrýších

 

Podívej, jakýho jsem našel roztomilýho ptáčka, budu mu říkat Típí.

Akorát…je trošku mrtvej.

Nechci mu dělat hrobeček, chci si ho nechat! Nikdy jsem žádnýho takovýho roztomilýho ptačího mazlíčka neměl.

 

V noci mě probudí srdceryvné dětské vzlykání u mojí postele.

„Marko, co tu děláš? Něco se ti zdálo?“

„Ne, jsem smutnej, protože za chvíli umřeš.“

„Neboj se, nemusíš bejt smutnej, já umřu za hodně hodně hodně hodně, strašně hodně dlouho.“

„Protože máš mladou kůži?“

„A mladý srdce a mladý plíce a mladý játra a ledviny, prostě všechno.“

„Ale vlasy máš bílý.“

„Bílý je mám naschvál, pojď, lehnu si k tobě.“

A maličký chlapeček mě vezme do svého hřejivě všemocného náručí, objímá mě svými útlými pažičkami a už jen jeho tělíčko slabě dovzlykává.

„Víš že Jíříkův táta usnul u zubaře? A Típího jsem schoval do skrýše ve zdi.“

One comment on “O skrýších

  1. Vojtěch napsal:

    Tak já mám vlasy bílý taky už

    s orgány si nejsem

    až tolik jistej už…

    Vletěl nám před týdnem

    na chalupě do kuchyně

    holub krasavec

    rozhlížel se tam jako vévoda,

    dámy, to vám tedy byla věc…

    Brácha se ho bál

    a já trochu taky,

    holub pak odkráčel —

    — do (—) sprchy…. (nuž)

    Přátelé, nebojte se,

    věc je prostičká,

    to asi přišla na kontrolu

    (převtělená paní domu)

    „vtelenská naše babička“….

    V

    (p.s. – po několikerém zásahu koštětem otce a jejího syna — regyně zase odletěla)

Zanechat Odpověď

