Jak zabít…

Vyšla jsem v krásném vlahém ránu do výběhu s drůbeží, miluju tu jejich žravost, když v tom ji spatřím. Schovaná u zdi v kopřivách, zraněná…krůta.

Krocan se raduje bezostyšně z pšenice, zatímco jeho družka…

 

Musím nutně ukončit to její trápení. Jenže jsem tu sama s Iris a ta ještě spí.

Už jsem dokázala přendat ramlici z jednoho chlívku do druhého, poškrábala mě jen maličko, musím dokázat i tohle, říkám si.

Ale na tohle já tedy, pokrytecký všežravec, prostě nemám. Nedokážu to.

Naštěstí je tu ve vsi Váňa, vždycky připravený mi kdykoli s čímkoli pomoct.

Trošku jsem si ulevila tímhle spotem.

2 comments on “Jak zabít…

  1. Sedmi napsal:

    Tohle je přesně důvod, proč asi nezvládnu mít drůbež a králíky atd. .. Taky vsezravec a pokrytec…

  2. Mirka napsal:

    Po měsíci jsem otevřela vlastní blog a až jsem se lekla :-)

Zanechat Odpověď

