Každý to má jinak

Nepřitahují mě uhlazení muži ani ženy ne. Lituju uhlazených dítek. Necítím se ani trochu dobře v uhlazeném oblečení a nevydržím dlouho v uhlazeném prostředí. Uhlazené chování se mi protiví.

Sterilní čisto mě odpuzuje, těžko snáším řády a pořádky, a uniformita by mě ubila.

A jiného všechno tohle uklidňuje.

Lidé se podobají sněhovým vločkám. Svojí základní strukturou se neliší, ale dva stejné nenajdete ani mezi jednovaječnými dvojčaty. Nekončící miliardy jedinečných sněhových vloček, nekončící miliardy jedinečných lidí. S životem jepičím.

Odlišností stává se život zajímavým, pestrým, vzrušujícím. Životem jepičím nesmírně vzácným.

11 comments on “Každý to má jinak

  1. Anonymní píše:

    Dnes jsme vyzvedával z nemocnice svoji devadesátiletou maminku a ta při prvním pohledu na mě řekla „Uprav se, jsi jak utrženej ze řetězu!“. Mně to nějak nepřišlo…

  2. Anonymní píše:

    Pardon, nedalo mi to šanci se podepsat…
    Rowdy

    • Mirka píše:

      Musím se na to podívat, někde je asi chyba. Jinak to tu bude samý anonym :-)) Kdybys měl pro mě technickou radu…

  3. rowdycz píše:

    Pokud kliknu na „Leave a reply“ a potom na ikonku WordPressu a přihlásím se, pak nejsem anonym. Ale jen proto, že mám účet na WordPressu. Jinak bych se mohl přihlásit přes Facebook nebo ještě něco jiného, což se komentátorům asi nebude chtít.
    Asi to bude něco v nastavení WordPressu, zkusím se podívat, jak to mám já.

    • Mirka píše:

      Díky! I já už se na to včera dívala, ale zatím jsem nenarazila na nic, co by to mohlo blokovat…

    • Mirka píše:

      Proč se tedy, kliknu-li na Tvoji ikonku u Tebe taky neocitnu….?

      • rowdycz píše:

        Asi je to jen odkaz na avatara….
        Zkus se podívat v administraci webu do položky Nastavení, pak vyber Nastavení komentářů a zaškrtnout Autor komentáře musí vyplnit své jméno a e-mail. Ještě mám zaškrtnuto Povolit vlákna v komentářích až do 10 úrovně a Nabídnout uživatelům uchování jména…., ale to už není tak podstatné.

  4. Hana píše:

    ) ) no vidíte, i to rčení o „životě jepičím“ vypovídá hlavně o našem egocentrizmu a troufalosti, ale proč ne? 🙂
    Až bude délka naší existence na planetě sahat alespoň do těch prvohor -stejně jako u jepic, pak se s nimi můžeme začít srovnávat …
    Zdraví Hana

Napsat komentář