Příběh z nejintimějších

 

Od blízkého člověka dostala jsem ten přístrojek. Elegantní. Snad někomu může připadat perverzní. Není ale. Stačí jen správný pohled na lidskou přirozenost. Nic víc, než vhodně tvarovaný masážní strojek. Masáže působí vždycky úlevně.

Spása osamělých žen. Já nebyla osamělá, jen už příliš dlouho sama v malém bytě na břehu oceánu. Mými jedinými společníky byli dva malí chlapečkové. Můj syn a můj synovec.

Uprostřed noci, když už jsem moc dlouho nemohla usnout, vzpomněla jsem si na přístrojek.

Fungoval.

Z ticha se náhle ozval hlásek.

„Co to je?“

Lekla jsem se příšerně. Prudce strojek vypnula.

„Asi někde někdo něco vrtá…vrtal.“

Pak zas dlouhé, předlouhé, ticho. Já znovu našla odvahu, abych posléze mohla nalézt i klidný spánek.

V tom, podrážděně, do zvuků blížícího se přílivu:

„Není to vrtačka! Vím, co děláš!“

Ztuhla jsem. Hlasitě polkla naprázdno.

„Holíš si nohy!“

14 comments on “Příběh z nejintimějších

  1. muris píše:

    chuáchuá :-DDDD tak to je moc!!! Ted abych se rozhodovala, jestli chci syna nebo přístrojek!

  2. Mirka píše:

    Doporučuju obojí…nikdy není dost synů ani stroječků!

  3. muris píše:

    tak tedy nejdřív ten zázrak techniky… věděla,s že se tím dřív léčily hysterické ženské?? 🙂

  4. Mirka píše:

    Ááááá….tak tedy odtud… ten můj bohorovný klid!!!

  5. Bára píše:

    V souladu se starým kameńákem – také se ráda vzrušuji mechanickými hračkami. Nejvhodnější k tomuto účelu se mi zdá Porsche Carrera. ;))

  6. MUDr. Hustofson píše:

    Báro, tato sexuální úchylka by se měla léčit! Při nevhodném používání tohoto předmětu za účelem vzrušení hrozí poškození zdraví.

  7. Mirka píše:

    Báro…Porsche Carrera…ne…myslím…nevzrušil by mě. Určitě ne!Chyba bude ale nejspíš na mojí straně.

  8. muris píše:

    mě teda zásadně vzrušují ti majitelé od poršáků… bohužel je většinou mají jenom vystavené na poličce..ale možná se někdy objeví i ten s modelem 1:1…

  9. Aja píše:

    Miruš Tak to je fak pěkný, ani jsem nedoufala, že se dnes zasměju :-)) Mohu bez jména zveřejnit ?????? Odpověď prosím na e-mail. Děkuji a přeji Všem klidný den.

  10. Manželka píše:

    Nádhera! :)))))

  11. Anonymní píše:

    Tak to nemá chybu… :-)))

  12. Je docela zábavné vás číst, dámy 🙂 a sám někdy rád pomáhám…

  13. kandat píše:

    Fakt jsem se zasmál. :-))))) Úplně to slyším u nás: Mami, co děláš??

  14. Sofie píše:

    SkvěléOpravdu jsem se zasmála 😀 Skvělé příběhy! 🙂

Napsat komentář