11 aneb In vino veritas

Nechtěla jsem to psát dneska, po celém dni (od rána až do večera) ve vesele filosofující společnosti při dobrém pití.

Ale pak jsem si řekla „In vino veritas“.

Přejímám tedy štafetu, Olivie.

napíš o sebe 11 zaujímavostí

(V tuhle chvíli nenapadá mě ani jedna, i když si běžně připadám tak zajímavá!)

 

1.     Jsem jistým způsobem mentálně mimo zvyklosti a libuju si v tom (ačkoli slovo libovat si v něčem se mi protiví).

2.     Jsem vmotaná do erotické pavučinky a nikdy se z ní nevymotám.

3.     Nerozumím chování většiny lidí, a přesto všechny ty lidi miluju.

4.     Několik let jsem se nedívala na televizi a začínám být na ni zvědavá.

5.     Miluju spánek, stejně jako bdění.

6.     Svět mi leží u nohou. Tedy leží tam, kde chci, aby ležel.

7.     Jím šneky, žabí stehýnka a nejen to.

8.     Fascinuje mě vesmír, což mi jistým způsobem ulehčuje žití na Zeměkouli.

9.     Začínám chápat moc peněz.

10. Ignoruju čas. A to doslova a do písmene.

11. Nevěřím v posmrtný život, a přesto žiju, jako bych byla nesmrtelná.

 

odpovedz na 11 otázok od blogerky, ktorá ťa nominovala

 

Akým zvieraťom by si chcela byť, keby k tomu došlo?

Ne, na to nikdy nedoje, nechci být zvířetem. Jen člověkem. To mi sedí.

Aké kvety máš najradšej?

Sedmikrásky. Jinak dávám přednost jakémukoli odstínu zelené před barevností květů.

Mávaš sny, ktoré sa ti opakujú?

Těch prvních jsem se bála, ty poslední miluju.

Rada tancuješ?

Miluju rytmus, naučené kroky ale ne.

Urobila si niekedy niečo nečakané, čo ostatných prekvapilo?

I mě to překvapilo.

Aká je tvoja obľúbená vôňa?

Rozkvetlé horské louky. A taky hořících polen.

S kým chodíš najradšej do prírody?

Otázka pro mě by měla znít:  „S kým bys chodila nejraději do přírody?“

Aká hudba by mala hrať v tvojej obľúbenej kaviarni?

Jazz. Blues. Ale taky mám ráda „Díkuvzdání“  a  „Já tě rozeznávám“.

Čo ťa dokáže rozplakať?

Moje „neštěstí“ zřídka.  Zato cokoli, co se odehrává na plátně, vždycky.

Aké jedlo by si nikdy nevzala do úst?

Ty červy, co přivezla Lety, jsem neochutnala. Přesto nemůžu tvrdit, že bych je do úst nevzala.

Aká býva tvoja posledná myšlienka pred spaním?

Pokaždé o stejném a pokaždé jiná.

 

vymysli 11 otázok pre tie, které nominuješ ty

 

Vymyslela jsem 11 úžasných otázek a smazala je. Tohle bych těm lidem nemohla udělat.

Takže náhradní (omlouvám se i za ně):

 

1.     Co děláš nejraděj?

2.     Co děláš s odporem?

3.     Na co myslíváš cestou metrem/ vlakem/ tramvají/ autobusem/lodí/letadlem?

4.     S čím si zahráváš?

5.     Proč se vztekáš?

6.     Zazlíváš si něco?

7.     Věříš v posmrtný život?

8.     Čeho se bojíš?

9.     Nad čím vítězíš?

10. Co si zadáváš nejčastěji do vyhledavače?

11. Co by ti právě teď udělalo největší radost?

A moji milí, s ostychem, nominovaní (kdyžtak to ignorujte):

Milan Lech Vidoulský

Kaschika

Modona

Sára

Ratka

Manželka

Rowdy

Liška

Bára

Spoon

Ostrovanka

Uf.

Mám to a předávám  štafetu, bez jakýchkoli nároků.

This entry was posted in Nezařazené.

25 comments on “11 aneb In vino veritas

  1. Mirka píše:

    S těma řetězovkama nemám žádnou zkušenost, nevím, jestli jsem všechno splnila, ale i avíza jsem zanechala, jen k Ratce a Sáře jsem se nedostala 🙂

    Ale když řetěz přerušíte, nic se neděje. Upřimně, tohle je můj první, který jsem nepřerušila 🙂

  2. Mirka píše:

    Zapomněla jsem na pravidla:

    1) řekni o sobě 11 zajímavostí
    2) zodpověz 11 otázek od toho, kdo tě nominoval
    3) vymysli 11 otázek pro ty, které nominuješ ty
    4) vyber jich 11 pro nominaci a informuj je o ní

  3. kaschika píše:

    Ježíšmarjá, děkuju, a kde já zodpovědně vezmu tolik lidí, kteří budou ochotní? 😀
    Jdu se psem a budu o tom přemýšlet.

    Tys to napsala moc hezky, Miru, já tak jasno nemám, to bude chaos.
    Post scriptum: Zuzka vzkazuje, jelikož jí je tady čtu, že téměř všechny Tvé odpovědi předem uhodla. Což potvrzuju 🙂

    • Mirka píše:

      Jsme jedné krve já a Zuzka 🙂

      Já se omlouvám Kaschi za ty otázky. To bylo na tom to nejhorší. Napadlo mě jich tedy spoustu, ale…

  4. […] mi nadělila Pražská Češka, ráno asi vstala, pak hledala půl dne pravdu ve víně, nakonec ji našla a takhle to dopadlo […]

  5. olivia píše:

    Som rada, že po istých obavách nakoniec všetko dobre dopadlo, ešte aj takáto živá beseda vznikla (alebo to všetko to víno?). Mirka, ďakujem, že si sa štafety hrdinsky ujala a tak pekne to napísala. Hoci ťa nepoznám, skoro nič ma neprekvapilo. 🙂

    • Mirka píše:

      Olivie, četla jsem se zájmem i Tvoje „zaujímavosti“.

      Jen namátkou:

      Taky nemám ráda povídačky o tom, co je zdravé a co není a i já mám ráda jídla hodně pikantní. Taky si melu čili papričky do všeho a v k pizze v pizzerii přiobjednávám olej s feferonkama.

  6. kaschika píše:

    No tak ale Modonu jsem si chtěla vzít já, to nejni fér, já venčím psa a tady jsou mi odebírány dušičky 😀

  7. Mirka píše:

    Odpovědi jsem zvládla, ale ty otázky jsem měla nechat na dnešek, jak je tu teď tak čtu.

    Ale bylo to hravé završení včerejšího nádherně lidského dne.

  8. ratka píše:

    mirko odpovědi jsem zvládla, ale otázky nemám. možná to ještě dodělám, zatím nevím. celé odpoledne až do večera jsem byla na pohřbu. k sobě se taky nedostanu když mám prohlížeč explorer. takže teď mám mozilu a můžu na vlastní blog.

  9. Saul píše:

    Rádo se stalo:-)

  10. […] Přejímám štafetu od Mirky. […]

  11. Liška ryška píše:

    Se štafetou jsem se vypořádala a děkuji, Mirko!

  12. […] Přejímám štafetu od KASCHIKY. […]

  13. Bára píše:

    Hotovo! Na víc nemám :-)))

    • Mirka píše:

      Nakoukla jsem a už se na tu palbu těším, Báro.
      Jen to ale musí chvíli počkat, stejně jako moje psaní čeká. I já se tu a tam musím zapojit a zasloužit si svoje blahobytí.

  14. […] se přiznala k tomu, že mě vybrala do Jedenáctky. A ačkoliv řetězy se ze zásady spoutávat nenechám a ani to víno nepiju, Mirku obdivuju a […]

Napsat komentář